Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:224020
 
Evaluation:
Published: 04.12.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Biheivioristiskā pieeja klasvadībā
Bērns uzvedību iemācās no vides, kas ir viņa vistuvākajā apkārtnē.
Tātad, līdzīgi kā bērns iemācās nepiemērotu uzvedību, viņš arī apgūst pozitīvu uzvedību.
Līdz ar to uzvedību var mainīt, mainot vides kairinātājus, kā arī lielu nozīmi pievēršot dažādām strukturētām prasībām, kuras tiek izvirzītas bērnam.
Biheivioristiskais modelis galveno disciplīnas nodrošinātāja lomu uztic skolotājam, skolēnu neuzskatot par pietiekami saprātīgu, lai pats kontrolētu savu uzvedību.

Biheivioristisko, skolotājcentrēto teoriju pārstāvji, runājot par skolēnu uzvedību un darbību mācību stundās, lieto terminu «disciplīna», ar to saprotot skolotāju noteiktus uzvedības un darbības nosacījumus mācību stundu laikā.
Analizējot šīs teorijas, lieto terminu «disciplīna», jo šis termins nav sinonīms terminam «mācību disciplīna», kas pētījuma kontekstā tiek saprasta kā skolēnu pašregulēta mācību darbība vidē, kurā jāievēro sociālās konvencijas.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1345335
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register