Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:227044
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju sistēma    4
2.  Reklāma    6
2.1.  Reklāmas pamatprincipi    6
2.2.  Reklamēšanas metodes    7
2.3.  Reklāmu veidi    7
2.4.  Reklāmu ierobežojumi    9
3.1.  Produktu realizācijas veicināšanas veidi    11
4.  Sabiedriskās saskares    13
4.1.  Sabiedriskās domas veidošana    14
4.2.  Sabiedrisko sakaru izmantošanas mērķi    14
4.3.  Sabiedrisko sakaru veidi    15
5.  Personiskā apkalpošana    16
6.  Integrētās mārketinga komunikācijas    17
7.  Ražotāja integrētās mārketinga komunikācijas    18
7.1.  Ražotāja tirdzniecības personāla stimulēšana    18
7.2.  Tirdzniecības nozares stimulēšana    18
7.3.  Izmēģinājuma pirkuma stimulēšana patēriņa tirgū    19
7.4.  Atkārtota pirkuma stimulēšana patēriņa tirgū    20
8.  The Coca-Cola Company    22
8.1.  Coca – Cola mārketinga komunikācijas stratēģijas    22
8.2.  Coca-Cola’s komunikāciju mix    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Mūsu uzdevums ir apskatīt mārketinga komunikācijas sistēmas gan no teorētiskā, gan no esoša uzņēmuma viedokļa, kur šīs mārketinga komunikāciju sistēmas ir jau realizētas, kā arī izveidot ieteikumus, kā komunikācijas sistēmas varētu pilnveidot, tā, lai tiktu uzlabota uzņēmuma darbība un padarītu efektīvāku tirgus apguvi.
Šajā darbā tiks apskatīts ASV reģistrēts bezalkoholisko dzērienu ražotājs „Coca-Cola” . Šis uzņēmums tika izvēlēts tādēļ, ka ar to ļoti bieži sastopamies mūsu ikdienā, gluži tāpat , kā liela daļa no pasaules iedzīvotājiem. Uzņēmums nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un to tālāku izplatīšanu visā pasaulē. Tas darbojas ar peļņu un pasaules ekonomiskā krīze nav skārusi šī uzņēmuma darbību.
1. Mārketinga komunikāciju sistēma
Lai izprastu mārketinga komunikāciju sistēmu, vispirms būtu jāsaprot, kas ir komunikācija. Komunikācija ir process, kurā notiek informācijas apmaiņa starp cilvēkiem, partneriem, savstarpēji ietekmējot vienam otru, lai realizētu savus mērķus, vajadzības un intereses. Galvenais mērķis ir nodrošināt informācijas sapratni. Komunikācijas process sastāv no 4 elementiem un no 4 posmiem, kuri ir cieši saistīti.
Komunikāciju procesa elemeti ir sekojoši:
nosūtītājs (informācijas avots – persona, kas vēlas sazināties);
informācija;
kanāls (informācijas nodošanas līdzeklis, pa kuru informācija tiek nosūtīta saņēmējam);
saņēmējs (persona, kam paredzēta informācijaun kura to interpretē).
Saņēmējs un sūtītājs var būt gan viens cilvēks, gan vairāku cilvēku grupa, piemēram, ģimene, uzņēmumi vai organizācijas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register