Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:244079
 
Evaluation:
Published: 08.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 90 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KINO IZRĀDĪŠANA MADONAS RAJONĀ    6
1.2.  Kinoteātru darbība    9
1.2.  Ceļojošo kinoiekārtu attīstība    14
1.3.  Kino stacionāru izveide    20
2.  REKLĀMA UN REPERTUĀRS    24
2.1.  Filmu un seansu reklāma    25
2.2.  Propaganda kino seansu ietvaros    29
2.3.  Repertuāra izvēle    31
3.  TEHNISKĀ SEANSU KVALITĀTE    37
3.1.  Tehniskie resursi un to kvalitāte    37
3.2.  Raksturīgākās tehniskās kino izrādīšanas problēmas    40
4.  KINOMEHĀNIĶIS UN SKATĪTĀJS    45
4.1.  Kinomehāniķu kvalifikācija un profesionalitāte    46
4.2.  Kinomehāniķu nozīme, funkcijas un iesaistīšanās    53
4.3.  Kinomehāniķu darba apstākļi    56
4.4.  Skatītāju uzvedība un iniciatīva    58
  NOBEIGUMS    62
  KOPSAVILKUMS    63
  AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    65
  ANNOTATION    69
  PIELIKUMI    70
Extract

KOPSAVILKUMS
1. 1940. gadā Madonas rajonā bija 2 privārie kinoteātri, kuri pēc kino nacionalizācijas nonāca Kinofikācijas pārvaldes pakļautībā. Madonas kinodirekcijas pārraudzībā no 1940. līdz 1975. gadam regulāri darbojās seši kinoteātri, no kuriem visveiksmīgākais skatītāju, seansu un naudas plāna izpildē bijis kinoteātris Madonā – „Vidzeme.”
2. Ceļojošo kinoiekārtu skaits Madonas rajonā bija svārstīgs, un to darbības vietas – nepastāvīgas, tomēr 20. gs. 60. gadu beigās, kad kino tīkla attīstība sekmīgi nostabilizējusies, Madonas rajonā darbojās astoņas ceļojošās kinoiekārtas.
3. Augstākais skatītāju apkalpošanas līmenis, kad vairs netika saņemtas sūdzības par kino tīkla darbību, tika sasniegts periodā, kad Madonas rajonā darbojās 49 kino stacionāri, kas ir 20. gs. 70. gadu sākumā.
4. Pēc Otrā pasaules kara tika īstenota ne vien kino propaganda, lai popularizētu kino kā mākslas veidu, bet propaganda caur kino seansiem, kas sākotnēji izpaudās kinorepertuārā, bet vēlāk – kultūras aktivitātēs kinoseansu laikā.
5. No 1955. gada aizvien aktīvāk kinorepertuāru izveidē iesaistījās paši kinomehāniķi, kā rezultātā kinorepertuārs kļuva daudzveidīgāks un propagandas klātbūtne kinorepertuārā mazinājās. Ne vienmēr kinomehāniķi pakļāvās vadības dotajiem rīkojumiem par izpildāmo darbu, tas nereti mazināja propagandu kino seansu ietvaros – propagandējošie referāti un filmas bieži tika nolasīti vai izrādīti tad, kad auditorija jau bija pametusi kinozāli.
6. Galvenais kino reklamētājs bija pats kinomehāniķis, kuram bija jāatbild par kino seansu izziņošanu un reklāmu, atsevišķos gadījumos to darīja vietējie kultūras organizatori. Svarīgākie reklāmas pasākumi bija seansu izziņošana, ielūgumi uz seansiem, tikšanās ar māksliniekiem pirms seansiem, skatītāju izglītošana lektoriju veidā ar kino saistītos jautājumos, kinodraugu klubu izveide un reklāma presē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1355479
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register