Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:258335
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Hugo aicina Telmu paskatīties grāmatu. Telma izvēlas grāmatu ar cipariņiem. Hugo skaita katru ciparu, beigās viņš visus ciparus sauc angliski. Hugo liek to pašu darīt arī Telmai, bet redzot ka Telma to neprot, sāk viņu mācīt, bet tas diez ko labi nesokas. Telmai šī rotaļa nepatīk un viņa aiziet.
Tad Hugo pievienojas Ralfam, kurš rāpo pa paklāju ar mašīnām rokā. Abi sāk spēlēt sacīkstes. Drīz vien tas pārvēršas par skraidīšanu pa grupiņu. Lai to novērstu, audzinātāja uzliek mūziku. Hugo sāk rādīt, kā viņš prot dejot. Sāk dziedāt līdzi sev zināmajām dziesmiņām. Kad mūzika beidzas, Hugo sasauc paris bērnus aplītī un sāk rādīt iepriekšējā dienā dziedāšanas stundā iemācītās dejiņas. Drīz pēc tam arī Hugo dodas mājup.
Vērojot Hugo rotaļājoties, secināju, ka viņš iesaistās celtniecības rotaļās, sižeta rotaļās, spēlēja attīstošas spēles (puzles likšana), kā arī bija kustību rotaļas un rotaļas ar dziedāšanu. Bērns šādi rotaļājoties parāda, kā viņš redz notiekošo, parāda savu skatījumu uz dažādam lietām. Šādas rotaļas viņam palīdz attīstīt un veicināt iztēli, domāšanu, atjautību. Darbojoties ar citiem bērniem, viņš mācās saskarsmes prasmes, dalīties ar citiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register