Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:261745
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Izšķir divus demences pamatveidus:
1. Organisko demenci var izsaukt galvas smadzeņu traumas vai infekcijas slimības (encefalīts, meningoencefalīts u.c.), kuras bērns izslimo pēc 2-3 gadu vecuma. Demencei raksturīgi savdabīgi psihiskās attīstības traucējumi, kas ir atkarīgi no galvas smadzeņu bojājuma rakstura un lokalizācijas. Šādā gadījumā bērni praktiski fiziski ir veseli.
2. Demenci, kuru izraisa akūti patogēni procesi galvas smadzenēs. Tā ir progresējošā plānprātība. Šīs demences progress var būt: straujš ( bērnu audzina ģimenē vai ievieto speciālajā pansionātā); lēns ( pieder bērni, kas slimo ar epilepsiju, šizofrēniju, CNS reimatiskiem traucējumiem, galvas smadzeņu sifilisu).
Nervu sistēmas defekts radies periodā, kad daudzas galvas smadzeņu struktūras jau sasniegušas zināmu briedumu un bērns ir apguvis valodas zināšanas, priekšmetisko darbību un orientācijas spējas apkārtējā vidē. Pēc traumas bērnam iegūtās zināšanas saglabājas p. valoda, vārdu krājums utt.. Intelekta defekti raksturojas ne tik daudz ar domāšanas traucējumiem kā ar lokālām intelektuālo funkciju novirzēm un psihisko procesu norises tempa vai dinamikas traucējumiem. Demences iedala:
1. Traumatiskā demence iestājas pēc galvas smadzeņu traumas. Psihisko procesu traucējumi ir ļoti individuāli in atkarīgi no traumas. Raksturīgas bērniem biežas galvassāpes, reiboņi, slikta dūša utt. Psihisko procesu novirzes galvenokārt izpaužas dziļos atmiņas un uzmanības traucējumos. Domāšanas novirzes parasti saistās ar mērķtiecības, domas sistemātiskuma un paškritikas trūkumu. Raksturīgas ir novirzes personības attīstībā. Bērni neizprot savu stāvokli, parasti ir diezgan vienaldzīgi pret mācībām, nepārdzīvo nopēlumu, nekritiski vērtē sava darba rezultātus. Šādiem bērniem ir nosliece uz ietiepību, spītību, kaprīzēm. Slimos bērnus nedrīkst lutināt, žēlot. Šiem bērniem ir nepieciešams saudzējoš dienas režīms. Jāizvairās no situācijām, kas izraisa organisma vibrācijas, kā arī no straujām ķermeņa stāvokļa maiņām. Mācībās jānodrošina individuāla pieeja un atbilstoša darba slodze.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register