Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:280847
 
Evaluation:
Published: 16.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    4
1.1.  Preču un pakalpojumu raksturojums pa sortimentu grupām    4
1.1.1.  Produkta jēdziens un produkta līmeņi    4
1.1.2.  Sortimenta jēdziens    5
1.2.  Preču sortiments pēc tā raksturlielumiem    6
1.3.  Preču sortimenta plānošanas metodes    7
1.3.1.  Preces dzīves cikla stratēģija    7
1.3.2.  Noieta prognozēšana    11
1.3.3.  Sortimenta regulēšanas būtība    12
1.3.4.  Efektīvā sortimenta noteikšana    13
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    15
2.1.  Uzņēmuma AS „Latvijas balzams” raksturojums    15
2.2.  AS „Latvijas balzams” sortimenta politikas analīze    15
2.3.  AS „Latvijas balzama” sortimenta struktūras novērtēšana    20
2.4.  AS „Latvijas balzams” produkcijas pārdošanas plānošana    21
2.5.  AS „Latvijas balzams” pārdošanas un realizācijas politikas novērtēšana    22
2.6.  Patērētāju aptaujas rezultāti par uzticību AS „Latvijas balzams” produkcijai    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    28
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot darbu autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Sortiments veido produkta plānošanas trešo līmeni un ir ļoti svarīgs raksturlielums uzņēmumā ražojamās produkcijas plānošanā.
2. Uzņēmuma sortimenta raksturlielumi ir – sortimenta daudzveidība, piesātinātība, dažādība un harmoniskums, kas katram uzņēmumam ir jāplāno un jāveido tā, lai nodrošinātu uzņēmumu ar optimālo sortimentu un maksimālo peļņu.
3. Produkta dzīves cikls sastāv no – izstrādes, ieviešanas, attīstības, brieduma, un krituma. Katram uzņēmumam ir svarīgi zināt, kurā dzīves cikla posmā atrodas uzņēmums, lai zinātu kādu stratēģiju pielietot.
4. AS „Latvijas balzams” ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, kura peļņa 2013. gadā sasniedza 6.23 miljonus eiro.
5. AS „Latvijas balzams” vidējā sortimentu piesātinātība ir apmēram 10, kas nozīmē, ka uzņēmums uz katru sortimenta grupu ražo vidēji desmit dažādu nosaukumu produktus.
6. AS „Latvijas balzams” ražo produkciju desmit dažādām sortimentu grupām, no kurām vispiesātinātākās ir dzirkstošie vīni, alkoholiskie kokteiļi un degvīni.
7. 2012. gadā ieviestā inovatīvā produkta „Rīgas Dīva” ražošanas apjomi 2013. gadā auguši par 67% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, kas apliecina to, ka uzņēmums nestāv uz vietas, bet turpina attīstīties ieviešot jaunus produktus.
8. Vislielāko devumu produkcijas realizācijas apjomā AS Latvijas balzams iegūst no Rīgas Melnā balzama un dzirkstošo vīnu sortimentiem.
9. Uzņēmuma zīmols „Rīgas Dīva” ir guvis lielus panākumus produkcijas realizācijas ziņā, un arī pircēju aptauja apliecināja, ka tas ir viens no mīļākajiem sieviešu alkoholisko dzērienu zīmoliem.
10. Uzņēmums AS Latvijas balzams ar savu produkciju piedalās pasaules mēroga konkursos un izstādēs, kur gūst augstus rezultātus, reizē reklamējot savu produkciju visā pasaulē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register