Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:294689
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Līderība, tās teorētiskie aspekti    7
2.  Līderības stili: labais, sliktais un nejaukais    11
3.  Līderības loma uzņēmuma vadībā    14
3.1.  Līderis – uzņēmuma vadītājs    16
3.2.  Līderis – uzņēmuma darbinieks    19
3.3.  Motivācijas loma līderības veicināšanai    20
4.  Līderība pārmaiņu laikā    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Secinājumi
1. Cilvēku dzīves ir vērstas uz to, lai apmierinātu noteiktas vajadzības. Un lai motivētu darbiniekus sniegt nedaudz vairāk, ir jācenšas radīt darba apstākļi (visplašākajā nozīmē), kas nodrošina pēc iespējas vairāk iespēju apmierināt pēc iespējas vairāk personīgo vajadzību.
2. Jebkurā laika brīdī katram būs kāda prioritāra apmierināma vajadzība (kura ir atkarīga no pašreizējajiem apstākļiem un izjūtām). Un šī prioritārā vajadzība būs tā, kas darbiniekus tajā brīdī visvairāk motivēs.
3. Darbiniekiem jāļauj izpausties dažādos līmeņos. Ja darba vidē visu noteiks dzelžaina sistēma, būs grūti panākt uzlabojumus.
4. Dažādiem komandas locekļiem ir dažādas prioritārās vajadzības. Un kāda konkrēta indivīda vajadzība var arī nesaglabāties – dažos gadījumos tā var mainīties pa dienām vai pat pa stundām.

Priekšlikumi
Tātad labam vadītājam - līderim ir jābūt jūtīgam, elastīgam un jāpiemērojas attiecībā uz to, kā tiek motivēta darba komanda. Autors sniedz dažus priekšlikumus topošajiem uzņēmuma vadītājiem:
• Cik vien tas iespējams, motivēt cilvēkus individuāli, nevis piemērojot vienu aptverošu motivēšanas pieeju visiem.
• Jo vairāk vajadzību darbs var apmierināt, jo motivētāka būs komanda. Jo augstāku apmierinājumu iespējams sasniegt, jo motivētāki komandas dalībnieki būs. Un jo tiešāka saite starp labu sniegumu un vajadzību apmierināšanu, jo apmierinātāki darbinieki būs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register