Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās

     

    Term Papers55 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:310865
 
Evaluation:
Published: 23.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 39 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā    2
  Anotācija angļu valodā    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Saskarsmes raksturojums dažādu autoru teorijās    7
1.1.  Saskarsmes vispārīgs raksturojums    7
1.2.  Saskarsmes veidi un stili    11
1.3.  Saskarsmes prasmju sekmēšana jaunākajā pirmskolas vecumā    15
2.  Rotaļas raksturojums dažādu autoru teorijās    22
2.1.  Rotaļas nozīme bērna attīstībā    22
2.2.  Rotaļu veidi, to raksturojums    26
2.3.  Rotaļa - saskarsmes prasmju sekmētāja    29
3.  Pētījums par bērna saskarsmes prasmju veidošanos rotaļā jaunākajā pirmskolas vecumā    34
3.1.  Pētījuma raksturojums    34
  Secinājumi    55
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    57
  Pielikumi    60
Extract

Secinājumi
• Saskarsme ir cilvēku savstarpējās attiecības, praktiskā un garīgā sadarbība, kas „veido mūs par cilvēkiem”.
• Jebkuram cilvēkam ir vajadzība pēc cilvēciskiem sakariem, pieķeršanās, simpātijām, pašapliecināšanās, pēc informācijas un vērtību orientāciju sistēmas.
• Rotaļa pilnveido bērna sajūtas, uztveri, atmiņu, domāšanu, attīsta fantāziju, valodu, organizē un disciplinē bērnu, audzina jūtas un morāli, bērns apgūst zināšanas ko vēlāk izmanto praksē.
• Rotaļas vingrina bērnu sarežģītākajā saskarsmes darbībā.
• Lai nodarbības saskarsmes prasmju sekmēšanai dotu pozitīvu rezultātu, pedagogam jāizprot bērnu saskarsmes problēmas.
• Lai pedagogs izvēlētos piemērotas nodarbības saskarsmes prasmju sekmēšanai, ir jānovērtē bērnu saskarsmes prasmes un jāizvēlas piemērotas rotaļnodarbības.
• Izvirzītā hipotēze: Rotaļu izmantošana saskarsmes prasmju sekmēšanā jaunākajā pirmsskolas vecumā būs veiksmīga, ja pedagogs:
izvērtēs bērnu saskarsmes prasmju attīstību;
izpratīs bērnu saskarsmes problēmu cēloņus
ir apstiprinājusies.
• Pētījuma mērķis ir izpildīts un uzdevumi realizēti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −45,67 €
Work pack Nr. 1331723
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register