Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:320040
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pircēju attieksmes vērtēšanai var izmantot vairākus daudzfaktoru modeļus. Divi no tiem ir M. Fišbeina metode un Ideālā punkta metode.
Fišbeina modeļa pamats ir formula:
A0 = ∑ biei
A0 - pircēju attieksme pret noteiktu objektu;
bi - viedokļa spēks, ka objektam piemīt šī īpašība i, pēc 7 līmeņu skalas;
ei - produkta īpašības i vērtējums, pēc 7 līmeņu skalas;
n - nozīmīgo īpašību skaits, vienību skaits.
Pirmkārt, noskaidro kādas produkta īpašības ir vissvarīgākās noteiktam tirgus segmentam. Pats populārākais veids, kā šādu informāciju iegūt, ir to paprasīt pašam patērētājam, veicot aptaujas.
Otrkārt noskaidro viedokļa spēku bi. Lielums bi norāda to, cik patērētājs ir pārliecināts par to, ka dotajai produkta markai ir šīs aptaujas anketā uzrādītās īpašības. Pircēju viedokli mēra pēc 7 līmeņu skalas, kur -3 ir maz iespējams vai ļoti slikti, bet +3 ir ļoti iespējams vai ļoti labi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register