Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332103
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Nobeigums
Komunikācijā ar publiku caur medijiem pastāv daudz šķēršļu, proti, stereotipu veidošanās, negatīvās informācijas vilinājums, aizspriedumi komunikatīvajā vidē, rakstu un valodas pretrunas, kolektīvā atmiņa, dažādi mediju efekti un defekti.
Ir pierādījies, ka masu mediji manipulē ar cilvēku domām un uzvedību. Zinātnieku pētījumi un grāmatas dod mums pamatojumu uztraukties par mediju ietekmi ikdienā, jo lai kur mēs dotos uz darbu, veikalā uz ielas, visur ir reklāmas, paziņojumi, pa radio sabiedriskajā var dzirdēt jaunākās un svarīgākās ziņas.
Masu mediji veicina stereotipisku domāšanu, veido paraugus pēc kuriem sabiedrība arī vadās. Dirheima teorija paskaidro par sabiedrības apvienošanos, saliedētību. Tā kā mūsdienās attīstās globalizācija cilvēkiem kļūst vienādi dzīves modeļi, piemēram, mēs Latvijā pārņemam ārzemju tradīcijas, pasākumus, to būtību.
Lai būtu veiksmīga SA sadarbība ar medijiem ir jāvalda godīgumam un cieņai savstarpējā darba vidē, jo „sabiedrība ēd tieši no Žurnālistu rokas”.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register