Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:423400
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SALDĒJUMA VĒSTURE    4
2.  SALDĒJUMA VEIDI UN TO SASTĀVS    6
3.  IEPAKOJUMS    7
4.  SITUĀCIJA LATVIJĀ    9
4.1.  SALDĒJUMA PIEPRASĪJUMS UN PATĒRIŅŠ    9
4.2.  LATVIJAS SALDĒJUMA GALVASPILSĒTA    9
4.3.  KO LATVIJĀ NOZĪMĒ VĀRDS „SALDĒJUMS”?    9
4.4.  SALDĒJUMA EKSPORTS    10
5.  SITUĀCIJA PASAULĒ    11
5.1.  KO PASAULĒ NOZĪMĒ VĀRDS „SALDĒJUMS”?    11
5.2.  SALDĒJUMA PATĒRIŅŠ UZ VIENU IEDZĪVOTĀJU    11
6.  ZĪMOLI LATVIJAS TIRGŪ    12
6.1.  „FOODUNION” PIEDEROŠIE ZĪMOLI    12
6.2.  A/S „DRUVA FOOD” ZĪMOLI    12
6.3.  SIA „RŪJIENAS SALDĒJUMS”    13
6.4.  A/S „PREMIAFOODS”    14
7.  IECIENĪTĀKIE ZĪMOLI    15
7.1.  IECIENĪTĀKIE ZĪMOLI 2012. GADĀ    15
7.2.  IECIENĪTĀKIE ZĪMOLI 2013. GADĀ    15
8.  ZĪMOLU POZICIONĒŠANA    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    21
  ATTĒLU SARAKSTS    22
  TABULU SARAKSTS    23
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Saldējuma rūpnieciskās ražošanas pirmsākumi Latvijā tiek saistīti ar Rīgas Centrālās moderniecības dibināšanu 1912.gadā. Lai atrisinātu saldējuma piegādes problēmu rajoniem, 80.gadu vidū saldējumu sāka ražot lielākajās agrofirmu ražotnēs.
2. Pēc 1990.gada Latvijas saldējuma ražotājiem nācās uzsākt konkurences cīņu ar ārvalstu ražotājiem. Pašlaik Latvijas ražotāju īpatsvars tirgū ir ap 55 %.
3. Veikalos iespējams nopirkt dažādu veidu saldējumus – plombīra, krējuma, piena, sasaldētas sulas, jogurta, diētiskie saldējumus, sorbetus un šerbetus.
4. Saldējumu iespējams iegādāties dažādos iepakojumos - uz kociņa, vafeļu glāzītē, vafeļu konusā, kartona glāzītē, kartona kastītē, plastmasas kastītē, polietilēna iepakojumā un pergamentā.
5. Latvijas iedzīvotāji priekšroku dod vietējiem ražotājiem un pieaug pieprasījums pēc dabiskiem saldējumiem, kā noteicošo faktoru minot arī cenu un garšu. Viens Latvijas iedzīvotājs gada laikā vidēji patērē 6,4 litrus saldējuma, pakāpeniski tuvojoties Eiropas vidējam radītājam.
6. Latvijas iedzīvotājiem ar īstu saldējumu asociējas tieši uz saldā krējuma vai piena bāzes ražots saldējums.
7. Uzņēmums „FoodUnion” 2013.gada vasarā pārdevis ap 2000 tonnu saldējuma, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, šis apjoms audzis par 56 %. 33 % no saldējuma pārdevuma apjoma uzņēmums eksportējis uz Krieviju, Igauniju, Lietuvu u.c.
8. Igaunijā viens iedzīvotājs gadā apēd vidēji 8 litrus saldējuma, Somijā 13 litrus, Itālijā 8 litrus, Īrijā 8,4 litrus. ASV ir vislielākais saldējuma patēriņš – vidēji 20 litri gadā uz vienu iedzīvotāju.
9. FoodUnion” (A/S „Rīgas piena kombināts” un A/S „Valmieras piens” apvienotais uzņēmums) pieder tādi zīmoli, kā „Pols”, „Ekselence”, „Tio” un „Nüfruit”. Arī A/S „Druva Food” un A/S „PremiaFoods” pieder vairāki zīmoli, kas paredzēti saldējumam.
10. 2012.gadā Latvijas iedzīvotāju vidū populārākie zīmoli piena un piena produktu nozarē bija „Kārums”, „Ekselence”, „Rūjienas saldējums” un „Pols”. Arī 2013.gadā zīmolu topa augšgala pozīcijas palika nemainīgas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register