Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:426901
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kredītiestādes vispārīgs raksturojums    4
2.  Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums    6
2.1.  Konti un norēķini    6
2.2.  Maksājumu pakalpojumi    7
2.3.  Maksājumu kartes    9
2.4.  Kredīti    12
2.5.  Ieguldījumi    16
2.6.  Noguldījumi    19
2.7.  Valūtas darījumi    20
3.  Kredītiestādes darbs ar neparastiem un aizdomīgiem finanšu darījumiem    23
4.  Klientu apkalpošanas kvalitāte kredītiestādē    24
5.  Civilā, darba un vides aizsardzība kredītiestādē    26
6.  Individuālais uzdevums    27
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    31
  Pielikums. Nordea Bank AB Latvijas filiāles organizatoriskā struktūra    33
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Nordea Bank AB Latvijas filiāle ir viena no lielākajām kredītiestādēm Latvijā, kas ieņem stabilu vietu tirgū.
2. Nordea banka saviem klientiem piedavā izcilu servisu un apkalpošanu, ko nosaka arī bankas vērtības.
3. Nordea banka izstrādā un ievieš efektīvas procedūras, lai novērstu naudas atmazgāšanu un terorisma finansēšanu.
4. Nordea banka pielieto “Zini savu klientu principu”, lai novērstu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju.
5. Civilā, darba un vides aizsardzība kredītiestādē ir augstā līmenī. Viss ir pielāgots gan darbiniekiem, gan klientiem.
6. Bankā ļoti būtiska ir datu aizsardzība un konfidenciālas informācijas neizpaušana.
7. Nordea Bank AB Latvijas filiālei nav nodalīts pašu kapitāls, tādēļ tās finanšu rādītājus nevar salīdzināt ar citu Latvijas komercbanku rādītājiem.
8. Nordea banka jaunajiem darbiniekiem nodrošina jauno darbinieku apmācības.
9. Nordea darbinieki ievēro profesionālās ētikas principus un citus bankas iekšējos normatīvos aktus.

Priekšlikumi:
1. Banka varētu vairāk popularizēt e-vidi un mudināt klientus veikt darījumus attālināti. Tas būtu ieguvums bankai, kā arī vairotu klientu finanšu pratību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register