Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:431416
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Svarīgs fakts ir arī tas, ka puisēnam ir spēja paredzēt, ka māte atgriezīsies, līdz ar to viņš nebaidās māti palaist prom. Tas arī izpaudās novērojuma gaita, kad māte pēc novērojuma pirmā posma aizgāja uz citu istabu, puisēns tikai sākumā nedaudz satraucās, bet pēc tam mierīgi turpināja spēlēties. Ik pa laikam uzmanot un pavērojot mātes esamību blakus istabā, bērns nodrošināja pagātnes reproducēšanu, jo spēja salīdzināt pagātni ar tagadni un paredzēt nākotni. Tas nozīmē, ka bērns spēj paredzēt, ka māte atgriezīsies.
Vērtējot puisēna attiecības ar vecākiem radās secinājums, ka bērnam ir viena veida attiecības ar māti un otra veida attiecības ar tēvu. Tā kā bērns lielāko daļu laika pavada kopā ar māti, tad novērošanas laikā bija skaidri redzams, ka māte ir galvenā persona, kas bērnu uzmana, nepieciešamības gadījumā sarāj un arī veic galvenos audzināšanas darbus. Savukārt, tēvs, kurš bērnam velta tikai divas dienas nedēļā ir kā rotaļu biedrs un izklaides persona. Tēvs mijiedarbībā ar bērnu nepaaugstināja balsi, kā arī ļāva bērnam darīt to, ko viņš vēlās. Tas starp bērnu un tēvu, iespējams, rada ļoti pozitīvas un vieglas attiecības, atšķirība no mātes, kas atļaujas arī pateikt stingrākā balsī aizrādījumus. Tomēr neskatoties uz to, ka bērna un tēva attiecības šķietami ir ļoti pozitīvas, bērnam māte ir daudz stabilāka piesaistes persona. Tā kā puisēnam ir tikai divi gadi un seši mēneši, tad viņam joprojām ir nepieciešama drošības sajūta, fizisks un emocionāls atbalsts, kā arī regulāras rūpes. To ikdienas nodrošina māte, kas ir kopā ar bērnu, līdz ar to arī puisēns stresa, baiļu vai draudu brīdī prioritāri izvēlas māti. To pierādīja arī novērojumi, kad pirmo reizi ieraugot novērotāju bērns skrēja pie mātes un slēpās aiz mātes kājām, nevis tēva. Tā pat arī interesants ir fakts, ka puisēnam svarīgāks ir mātes viedoklis, jo ik reizi kad viņš izdara kaut ko jaunu vai netipisku, tad vēro mātes reakciju. Tas arī ļauj secināt ka puisēna mijiedarbība ar māti ir ciešāka un veido bērnam drošo pamatu.
Analizējot bērna temperamenta dažādas dimensijas, var secināt, ka puisēna aktivitātes līmenis ir vērtējams kā aktīvs. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register