Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:435224
 
Evaluation:
Published: 04.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā. Mērķa grupu izvēle un uzvedība. Mērķi attiecībā uz dažādiem pirkumiem. Pircēju rīcības modelis un ietekme uz mērķa auditoriju.
Mārketingā, kur vadīšanas galamērķis ir pircējs ar visām savām vajadzībām, tieksmēm un šaubām, svarīgi ir modelēt viņu rīcību. Katru ražotāju interesē, kā pircējs reaģēs uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū(preču sortiments, cena, reklāma uc.), jo tādejādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. Tāpēc darījumu pasaulē tiek tērēts ļoti daudz līdzekļu un laika, lai izpētītu sakarības starp tirgus stimuliem un pircēju reakciju. Tādā nolūkā tiek konstruēts noteikts pircēju rīcības modelis.1
Mūsdienās notiek zināma atteikšanās no masu mārketinga, kas ir neizbēgama tad,kad tirgus ir piesātināts ar produktiem. Mērķa mārketings, kas tiek virzīts uz atsevišķām pircēju grupām(stratēģija), ir izdevīgāks nekā uz visiem potenciālajiem pircējiem virzīta darbība. Mērķtirgus attīstība ir daudzpakāpju. Sākotnēji notiek tirgus segmentēšana.2
Segmentācija ir tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem. Uzņēmumi izvēlas dažādus segmentēšanas paņēmiemus, kritērijus, metodes- rezultātā tiek izdalīti tirgus segmenti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register