Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:435665
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3 – 4
1.  Bērnu personības „nerealizēšanās” jeb specifisks problēmu loks 5 – 6 gadu vecu bērnu personības attīstībā    5 – 11
1.1.  5,6 gadu vecu bērnu attīstība, problēmu loks    5 – 6
1.2.  „Nerealizēšanās” jēdziens un izpausmes Silvijas Rimmas skatījumā    7 – 10
1.3.  Kā var palīdzēt sevi „nerealizējušiem bērniem sevi realizēt, Silvijas Rimmas viedoklis par konkurenci    10 – 11
2.  Bērnu uzvedības un mācību problēmu izpratne individuālpsiholoģijā    12 – 19
2.1.  A.Ādlers, bērnu dzīves stils, tā veidi    12 – 13
2.2.  Morisa Balsons viedoklis par mācību un uzvedības grūtībām    13 – 15
2.3.  A.Ādlers par „Kopības izjūtu”    15 – 16
2.4.  Ā.Ādlers par „Sociālo interesi”    16 – 17
2.5.  D.Dikmaiers un R.Dreukurss, Kā iedrošināt bērnus mācību procesam    18 – 19
3.  Bērnu „nerealizēšanās problēmu salīdzinošā analīze individuālpsiholoģijas un S.Rimmas skatījumā    20 – 21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Agrāk pirmsskolas izglītības iestādēs vecākās grupas bērniem bija vairāk brīvā laika rotaļām, tagad viņiem ir ļoti daudz nodarbību. Nodarbības ir viena pēc otras, līdz ar to brīvo brīžu ir ļoti maz. Ļoti daudzās sākumskolās bērnus uzņem tikai pēc intelekta pārbaudes. Vecāki ir par to noraizējušies un spiež bērnus vairāk pievērsties mācībām; arī no pedagoga prasa, lai mazie lolojumi būtu pēc iespējas labāk sagatavoti. Uz bērniem tādējādi tiek izdarīts ļoti liels spiediens un ne vienmēr viņi spēj attaisnot vecāku gaidas. Tagad valdošajā iekārtā pirmsskolas izglītības iestāžu vecākās grupas tiek pārvērstas par „mazām skolām”. Bērni ir apjukuši un stresa stāvoklī, jo nevēlas, lai vecāki un pedagogi viņos viltos. Līdz ar to bērni ne vienmēr spēj veiksmīgi sevi realizēt.
5,6 gadus veci bērni sava mainīgā noskaņojuma un pieaugošās aktivitātes un agresivitātes dēļ, nevar veltīt tik daudz uzmanības mācību procesam, kā no viņiem gaida. Viņiem vēl nav izstrādājusies tik liela koncentrēšanās un uzmanības spējas, lai pilnībā sevi veltītu tik blīvai mācību programmai, kāda pašreiz valda pirmsskolas iestādēs. Bērniem ir grūti izturēt tik aizņemtu mācību grafiku, līdz ar to bērni sāk žāvāties, skatīties pa logu, runāties ar citiem, knibināties nodarbību laikā, jo nespēj vienkārši uzņemt uzreiz tik daudz informācijas, cik viņiem tiek pasniegts. Līdz ar to viņi nespēj pozitīvi sevi realizēt.
Silvijas Rimmas grāmatā „Sekmīgas mācīšanas noslēpumi” bērnus ar saskarsmes un mācību grūtībām sauc par „nerealizējušiem” bērniem. Savā kursa darbā es veikšu 5,6 gadu vecu bērnu „nerealizēšanās” problēmu salīdzinošu analīzi, salīdzinot Silvijas Rimmas viedokli ar individuālpsiholoģijas idejām. Kā raksturot bērnus (kā uzvedas bērni), kuriem piemīt „nerealizēšanās sindroms”? Viņi neprot sevi organizēt. Viņi slaistās, sapņo vaļējām acīm, neklausās, skatās pa logu, vai pārāk daudz pļāpā ar citiem bērniem. Viņu mācīšanās iemaņas ir vājas, vai to vispār nav. Daži strādā lēni un cenšas visu izpildīt rūpīgi, bet paši uzskatīs, ka, iespējams, tāpat viss ir nepareizi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1127148
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register