Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:436213
 
Evaluation:
Published: 08.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  Tēmas aktualitāte    3
  Mērķis    3
  Uzdevumi    3
  Ierobežojumi    3
  Pētījuma avoti    3
1.  UZŅĒMUMA „PURE CHOCOLATE” MĀRKETINGA VIDE    4
1.1.  Iekšējā vide    4
1.2.  Mikrovide    6
1.2.1.  Uzņēmuma pozicionējums Latvijas tirgū    6
1.2.2.  Mērķauditorija    7
1.2.3.  Izejmateriāli    7
1.2.4.  Konkurenti    7
1.2.5.  Uzņēmuma peļņa un apgrozījums    9
1.3.  Makrovide    9
1.4.  Esošās produkcijas reklāma    12
1.5.  „Šokolādes čipsu” pieprasījums    13
1.5.1.  Mērķauditorija    13
1.5.2.  Segmentēšana    13
1.5.3.  Pircēju rīcības modelis    14
1.5.4.  Lēmumu pieņemšana    14
1.6.  SVID analīze    15
1.7.  Jaunais produkts    16
2.  MĀRKETINGA MĒRĶIS UN STRATĒĢIJAS    18
2.1.  Mārketinga mērķis    18
2.2.  Mārketinga stratēģijas    18
3.  „ŠOKOLĀDES ČIPSU” VIRZĪŠANA TIRGŪ    19
3.1.  Reklāma un pārdošanas veicināšana    19
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    22
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    23
  PIELIKUMS - „Pure chocolate” vecais un jaunais logo    24
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Uzņēmuma SIA „Pure Chocolate” tirgus izpēte parāda, ka tam ir pietiekami resursi „ŠOKOLĀDES ČIPSU” ieviešanai.
2. Uzņēmuma ārējās vides izpēte norāda uz pieprasījumu pēc „šokolādes čipsu” produkcijas.
3. Jaunie „šokolādes čipsi” ir čipsu formas šokolādes izstrādājums, kuru iepakojumā būs, apmēram, 250 grami šokolādes čipsu, kuri būs rotāti un bildīti ar dažāda veida krēma pildījumiem, iepakojuma cena būs, apmēram, 4 eiro.
4. „Šokolādes čipsu” „premium” zīmols liecina par augstu produkta kvalitāti tāpat kā pārējā SIA „Pure Chocolate” produkcija.
5. Uzņēmuma mērķauditorija jaunajai produkcijai ir visi Latvijā dzīvojošie iedzīvotāji, kuru vidējie mājsaimniecību ienākumi ir virs 450 EUR mēnesī.
6. Uzņēmumam ir daudz tiešo un netiešo konkurentu, kas jau ir aizņēmuši lielu tirgus daļu, tāpēc jaunā produkta vieta aizņemt 1-2% izvēlētā tirgus daļas.
7. „Šokolādes čipsu” reklamēšana un pārdošanas veicināšanai uzņēmums tērēs 1470 eiro.

Priekšlikumi
1. Mārketinga mērķa sasniegšanai uzņēmumam būtu lietderīgi izmantot koncentrētā mārketinga un tirgus paplašināšanas stratēģijas, tādejādi piesaistot jaunus patērētājus un veidojot pieprasījumu pēc jaunā produkta.
2. „Šokolādes čipsu” reklamēšanai uzņēmumam vislabāk būtu rīkot degustācijas, kā arī ievietot reklāmu interneta vietnēs un avīzēs.
3. Uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība produkcijas izvietojumam veikala plauktos un arī tā noformējumam, lai piesaistītu patērētājus, jo „šokolādes čipsi” nav pirmās nepieciešamības prece, un patērētājs lēmumu par preces iegādi izdara uzreiz.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register