Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:468276
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina raksturojums un reglamentējošā likumdošana    9
1.1.  Ieņēmumu uzskaites analīze    13
1.2.  Izdevumu uzskaites analīze    19
1.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina shēmu raksturojums    33
2.  SIA "....." peļņas vai zaudējuma aprēķina analīze    37
2.1.  SIA „....” peļņas vai zaudējumu aprēķina horizontālā un vertikālā analīze    38
2.2.  SIA „.....” peļņas vai zaudējumu aprēķinu veidojošie ieņēmumi un izdevumi    41
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    50
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas darba mērķis bija veikt uzņēmuma „....” peļņas vai zaudējuma aprēķina analīzi, tā izstrādes laikā autore veic šādus secinājumus:
6. SIA „.....” peļņas vai zaudējumu aprēķins 2012.-2014.g. sastādīts atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai. Ieņēmumi un izdevumi ir sadalīti pa veidiem un grupām, lai tos ērtāk būtu pārvaldīt un kontrolēt.
7. Bruto peļņa 2012.g. un 2014.g. ir bijuši zaudējumi – uzņēmums sniedz savus pakalpojumus zem pašizmaksas.
8. Nosakot cenu par pakalpojumu, netiek rēķināta tā pašizmaksa, bet gan ņemtas vērā vidējās cenas skaistumkopšanas pakalpojumu nozarē.
9. 2013.g., salīdzinot ar 2012.g. ir strauji augušas pārdošanas izmaksas (par 79,96%), šo izmaksu palielināšanās rezultātā neto apgrozījums ir palielinājies par 168,63%.
10. Pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas 2012.g., 2013.g., gan arī 2014.g. veido lielāko daļu no uzņēmuma kopējām izmaksām, kā arī to proporcija kopējā izmaksu struktūrā atšķiras salīdzinoši minimāli (2012.g. – 72,89%; 2013.g. – 64,1%; 2014.g. – 80,96%).
11. Administrācijas izmaksu, pārdošanas izmaksu, kā arī pārdotās produkcijas ražošanas izmaksu īpatsvars kopējās izmaksās dinamikā pa gadiem būtiski nemainās.
12. Ir sakarība starp neto apgrozījuma un reklāmas izdevumu dinamiku: 2012.g. uzņēmums reklāmai ir tērējis vairāk līdzekļu kā 2013.g. – kā rezultātā arī vērojams neto apgrozījuma pieaugums, savukārt 2013.g. reklāmas izmaksas ir mazākas kā 2014.g. – neto apgrozījums 2014.g. ir krities.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1366377
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register