Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:471002
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Arī pārdošanas veicināšanas mērķis ir piesaistīt jaunus pircējus un veicināt esošo patērētāju vēlmi iegādāties vēl vairāk produktus.
Stimulēšanas veidi var būt dažādi”:
1. pircēju un patērētāju stimulēšana (preču paraugu izplatīšana, atlaižu kuponu pielietošana, konkursi, loterijas, preču demonstrējumi, pirkuma summas daļēja atmaksa);
2. tirdzniecības personāla stimulēšana (konkurss „labākais pārdevējs”, prēmijas, profesionālas tikšanās, pārdevēju semināri);
3. tirdzniecības starpnieku stimulēšana (kopēja reklāma ražotājiem un tirgotājiem, izstādes un sacensības, atsevišėas bezmaksas preces).”
Publicitāte ir netiešā reklāma presē, piemēram, ziņās, pasākumos, kurus uzņēmums sponsorē, uzņēmumu pārstāvju piedalīšanās sabiedriskajos pasākumos, semināros. Šo publicitāšu uzdevums ir veidot vai saglabāt uzņēmumam labo tēlu sabiedrībā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1350852
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register