Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:477759
 
Evaluation:
Published: 30.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga būtība    4
1.1.  Mārketinga pamatelementi    6
1.2.  Vēlmes un vajadzības    7
1.3.  Pieprasījums    9
2.  Produkta virzīšana tirgū    11
2.1.  Produkta izstrāde un testēšana    11
2.2.  Produkta virzīšana tirgū    12
2.3.  Tiešā pārdošana    13
2.4.  Noieta stimulēšana    15
  Secinājumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
Extract

Ieviešanas sākumposmā visnoderīgākie noieta stimulēšanas elementi ir paraugi un degustācijas, lai palīdzētu patērētājiem iepazīties ar jauno produktu un tā īpašībām un priekšrocībām. Bez tam nevar aizmirst, ka noieta stimulēšanas paņēmienus var izmantot arī attiecībā uz pārdošanas darbaspēku (jo īpaši bonusus, sacensības, konkursus), lai celtu viņu interesi un mudinātu aktīvāk piedāvāt jauno produktu.
Galvenās šī virzīšanas elementa priekšrocības slēpjas tajā, ka pasākumu īslaicīgums bieži stimulē pārdošanas apjomu pieaugumu, jo piesaista pat tos patērētājus, kas parasti nebūtu ieinteresēti attiecīgā produkta iegādei. Noieta stimulēšanas pasākumi pievieno nosacītu vērtību piedāvātajai precei un veicina tā saucamos izmēģinājuma pirkumus. Ar to palīdzību var panākt arī pastāvīgo un atkārtoto pirkumu palielināšanos. Tiek radīta produkta zīmola atpazīstamība, cenšoties veidot patērētāju apziņā pozitīvu attieksmi pret to.

Secinājumi
Izstrādājot referātu, autore secina, ka referāta mērķis ir sasniegts, jo referāta izstrādes gaitā tika izpētīta mārketinga būtība, vēlmes un vajadzības, piedāvājums, kā tirdzniecības darbu ietekmējošie faktori, produkta virzība tirgū, tā izstrāde un testēšana, tiešā pārdošana un noieta stimulēšana, autore uzskata , ka produkts pieder gan pie objektīvajiem, gan subjektīvajiem faktoriem, kas ietekmē tirdzniecības darba organizāciju. Produkts ir jebkas, ko var piedāvāt tirgum, tādejādi apmierinot klientu vajadzības, vēlmes un prasības.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register