Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:477933
 
Evaluation:
Published: 07.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Marketinga būtība    5
  Mārketinga stratēģija    7
  Stratēģijas struktūra    9
  Stratēģijas veidi un stratēģijas izvēle    10
  Mārketinga stratēģijas plāna izveide    16
  Mārketinga stratēģija atsevišķo produkta dzīves posmos    18
  Uzņēmuma stratēģiskās planošanas teorētiskie aspekti    19
  Uzņēmuma WPS vispārējs raksturojums    21
  Uzņēmuma WPS SVID analīze    22
  Uzņēmuma WPS mārketinga vadīšana    23
  Uzņēmuma WPS stratēģijas    24
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Secinājumi
1. Mārketings – ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process nestu peļņu.
2. Konkurences apstākļos konkurētspējas mērķtiecīgas paaugstināšanas, ka arī veiksmīgas mārketinga programmas izstrādāšanas un īstenošanas pamatnosacījums ir uzņēmuma ilgtermiņa attīstības vispusīgi pamatotas stratēģijas izstrādāšana un tās prasmīga īstenošana.
3. "WPS” ir uzņēmums ar skaidri izstrādātiem mērķiem, stratēģiju un nākotnes attīstības perspektīvām farmācijas jomu pasaulē.
4. Šobrīd "WPS” ieņem līdera pozīciju tirgū, kuru arī cenšas saglabāt, ieviešot jaunus produktus tirdzniecībā, uzlabojot apkalpošanas līmeni un modernizējot tehnoloģijas.
5. Pašlaik uzņēmums spēj izmantot savai attīstībai par labu pasaule pastāvošo nelabvēlīgo situāciju. Pieprasījums pēc farmacijas produktiem ir pieaudzis.
6. "WPS” konkurētspējīgo priekšrocību tirgū palīdz radīt, pirmkārt, jau zīmola atpazīstamība pasaulē un, otrkārt, tā ilglaicīgā un starptautiskā pieredze, kas klientos rada uzticības sajūtu.

Priekšlikumi
1. Izstrādāt un ieviest klientu attiecību menedžmenta sistēmu (Customer Relationships Management), kas ļautu attīstīt un pilnveidot klienu apkalpošanu uzņēmumā.
2. Attīstīt darbinieku prasmes un iemaņas projektu vadībā, motivējot tos būt aktīvākiem un uzņemties atbildību vadot dažādus projektus.
3. Motivēt uzņēmuma vidējā līmeņa darbiniekus vairāk orientēties nevis uz ikdienas procesu koordinēšanu, bet gan uz uzņēmuma attīstību jaunu produktu ieviešanā, procesu optimizācijā.
4. Censties darbinieku labās idejas ne tikai izpaust vārdos, bet arī realizēt darbos.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register