Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:495488
 
Evaluation:
Published: 14.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

2. Galvenās atšķirības starp finanšu un vadības grāmatvedību
FINANŠU GRĀMATVEDĪBAS uzdevums ir uzkrāt informāciju par saimnieciskajā darbībā jau notikušajiem faktiem un parādīt to uzņēmuma pārskatos. Šī informācija ir domāta uzņēmuma vadībai, īpašniekiem un ārējiem lietotājiem, piemēram, valsts institūcijām, darījumu partneriem, finanšu iestādēm, statistiskajām iestādēm un citiem interesentiem.
VADĪBAS GRĀMATVEDĪBU, kas orientēta uz tuvāku vai tālāku nākotni. Tās galvenais uzdevums ir nodrošināt efektīvu uzņēmējdarbības vadīšanas procesu. Tā palīdz uzņēmējdarbības vadītājiem - iekšējiem informācijas lietotājiem - pamatot un pieņemt lēmumus, plānot, kontrolēt un regulēt dažādas norises uzņēmējdarbībā.
Vadības grāmatvedība ir vērsta uz nākotni. Gala mērķis lēmumi. Finanšu gr. Informācija nav konfidenciāla, vadības gr. Informācija ir konfid. Skaitliskā irformācija finanšu gr. Ir jābūt ļoti precīzai, bet vad, gr. Var būt aptuvena.
3. Lēmumi un to veidi, lēmumu pieņemšanas process
Veicot saimniecisko darbību, uzņēmuma vadītājiem nepārtraukti ir jāpieņem dažādi lēmumi – kādas izejvielas pirkt, kādu produkciju ražot, kuru firmu pakalpojumus izmantot, kur pārdot produkciju vai pakalpojumus u.c. Lēmums ir optimālā, darbības varianta izraudzīšana no diviem vai vairākiem iespējamiem (alternatīviem) ar nolūku ietekmēt nākotnes notikumus( piem. Uzņēmuma attīstību, produkcijas konkurētspēju u.c.)
Lēmumus pieņem ņemot vērā iepriekšējos, pašreizējs un sagaidāmos darbības rezultātus un tendences. Jāatceras, ka lēmums ne vienmer tieši saistīts ar maksimālās peļņas iegūšanu, bet var skart arī tādas jomas, kā reputācijas iegūšana un nostiprināšana tirgū, klientu piesaistīšana, jaunās produkcijas ieviešana ražošanā, organizatoriskās struktūras uzlabošana, zaudējumu samazināšana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register