Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503465
 
Evaluation:
Published: 08.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  IEVADS    4
1.  CENU VEIDOŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Cenu nozīme un veidi    5
1.2.  Cenu noteikšanas process    6
1.2.1.  Cenu ietekmējošie faktori    8
1.2.2.  Izmaksas, to loma cenu veidošanā    9
1.3.  Cenu veidošanas stratēģijas un to veidi    10
1.4.1.  Cenu veidošanas metodes, orientējoties pēc izmaksām    13
1.4.2.  Cenu noteikšanas metodes, orientējoties pēc vajadzības un pieprasījuma    15
1.4.3.  Cenu veidošanas metodes, orientējoties pēc konkurentiem    15
2.  UZŅĒMUMA VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS UN TĀ PIELIETOTĀ CENU POLITIKA    17
2.1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    17
2.2.  SIA „Sanller” SVID analīze    18
2.3.  Uzņēmuma cenu politika    20
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI UN CENU POLITIKAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS UZŅĒMUMĀ    23
3.1.  Intervija ar SIA „Sanller” valdes locekli    23
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze un cenu pilnveidošanas iespējas    25
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    27
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    26
  PIELIKUMS    29
Extract

SECINĀJUMI
1. Cenu politikas veidošana ir sarežģīts un atbildīgs process. Jebkura produkta cenu ietekmē uzņēmuma iekšējie faktori – izmaksas un cenu politika, kā arī ārējie faktori – konkurences līmenis attiecīgā produkta tirgū, pieprasījums, valsts ietekme uz cenām.
2. Izvēloties piemērotāko cenu politiku, uzņēmumam vispirms ir jāveic tirgus izpēte, analizējot konkurentu produktu cenas, pircēju uzvedību, tirgus tendences un plānotās prognozes.
3. Visas tirgus cenu noteikšanas metodes var apvienot trīs grupās: cenu veidošana, orientējoties pēc izmaksām; cenu veidošana, orientējoties pēc pieprasījuma, kā arī cenu veidošana, orientējoties pēc konkurentiem.
4.Darbā pētītais uzņēmums SIA “Sanller” ir dibināts 2007.gadā un nodarbojas ar dažādu celtniecības pakalpojumu sniegšanu un būvmateriālu ražošanu Latvijā. SIA ”Sanller” pēc savas formas un būtības ir nelies uzņēmums, kas aptver niecīgu tirgus daļu.
5.SIA ”Sanller” produktu un pakalpojumu cenas tiek veidotas galvenokārt orientējoties uz izmaksām, tas ir, veicot izmaksu kalkulāciju, pie produkta pašizmaksas pieskaitot noteiktu peļņas procentu likmi. Uzņēmuma cenu politikas veidošanā tiek ņemti vērā konkurences apstākļi.
6. SIA „Sanller” jaunais produkts „akmensflīzes”, kura cenu veidošanos autors ir pētījis darbā, ir unikāls produkts, kuram nav konkurentu, tāpēc uzņēmums tam pielieto „krējuma nosmelšanas” stratēģiju. Uzņēmuma mērķis ir iekļūt tirgū ar tik augstu cenu, cik pieprasījums spēj radīt interesi par jaunu, atšķirīgu preci.
7. SIA ”Sanller” līdz šim nav pielietojis dažādas cenu atlaides politikas un veicināšanas stratēģijas, kas veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu.
8. Tā kā tirdzniecības apjomi ir augoši, tad arī rodas iespēja variēt ar cenu veidošanu atbilstoši tirdzniecības apjomiem. Rodas iespēja pārplānot cenu politiku, balstoties uz uzņēmuma sastādītajām tirgus prognozēm attiecīgajam laika periodam.

PRIEKŠLIKUMI
1. Lai veicinātu pieprasījumu pēc konkrētā produkta, SIA ”Sanller” vajadzētu pielietot dažāda veida veicināšanas stratēģijas. Piemēram, tirdzniecības atlaides, veicināšanas cenas noteikšanu, vairumtirdzniecības atlaides.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register