Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:518688
 
Evaluation:
Published: 04.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

8.slaids Gadsimtā, kad produkti un pakalpojumi kļūst arvien līdzīgāki, laba servisa nodrošināšana ir viens no ļoti svarīgiem faktoriem patērētāju apmierinātības veidošanā. Tomēr šoreiz autors savā grāmatā min nevis labus, bet diezgan sliktus piemērus kā reklamēt savu pakalpojumu. Viņš stāsta, ka Spānijā esot viesnīca, kas reklamējusi, ka sūdzības no patērētājiem viņi pieņemot tikai no 9-11 rītā, un Anglijā esot veikals, kura reklāmas izkārtnē teikts “Mēs piedāvājam kvalitāti, servisu un zemu cenu. Izvēlieties jebkurus 2 no šiem.” šādi noteikti nevajadzētu reklamēt savu servisu, tad jau labāk paklusēt.
9.slaids Interesants man šķita piemērs par zīmola nosaukuma izveidi. Saistībā ar šo tēmu tika veikts pētījums, kurā patērētājiem parādīja divu skaistu sieviešu attēlus un jautāja, kura no tām bija skaistāka. Atbildes sadalījās 50:50. tad ekspermentētājs nosauca vienu sievieti par Dženiferu un otru par Ģertrūdi (vārds Ģertrūde Amerikā netiek uzskatīts par to pievilcīgāko). Sieviete, kuru nosauca par Dženiferu uzreiz ieguva 80% balsu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register