Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521325
 
Evaluation:
Published: 25.11.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
  TEORĒTISKĀ DAĻA    9
1.  Ārējie un iekšējie normatīvie akti, kas reglamentē izglītojamo tiesības mācību procesā lietot/nelietot mobilo tālruni/viedtālruni    9
2.  Atsevišķu pētījumu par mobilo tālruņu/viedtālruņu izmantošanu/neizmantošanu mācību procesā pasaulē un Latvijā apskats    12
2.1.  Pētījumi pasaulē    12
2.2.  Pētījumi Latvijā    16
3.  Izglītojamo - pusaudžu vecumposma un vidusskolas izglītojamo psihiskās attīstības raksturojums    19
  PRAKTISKĀ DAĻA    21
4.  Izglītojamo anketēšanas, eksperimenta un izglītojamo iesniegto priekšlikumu analīzes rezultāti    21
4.1.  Anketēšanas rezultāti    21
4.2.  Eksperiments    33
4.3.  Izglītojamo priekšlikumu apkopojums    35
  Secinājumi    37
  Priekšlikumi    39
  Izmantotie literatūras avoti    40
Extract

Secinājumi
1. Mobilo tālruņu/viedtālruņu lielā pieejamība, to piedāvātās plašās iespējas interneta izmantošanā veido izglītojamo paradumus mobilo ierīču lietošanā, un lielākajā daļā Eiropas Savienības valstu un ASV izglītojamo paradumi mobilo ierīču lietošanā kļuvuši par nopietnu problēmu izglītībā, katra valsts to risina atbilstoši saviem mērķiem un uzdevumiem.
2. Integrēt mobilās ierīces mācību procesā ir ilgtermiņa mācību stratēģija.
3. Ar mobilo tehnloģiju palīdzību mācību process norit modermāk, dzīvāk, daudzveidīgāk un brīvāk. Šo iemeslu dēļ mobilo tālruņu aizliegšana izglītības iestādēs ir slikta politika un neizdevīga izglītojamiem.
4. Pētījumi un aptaujas apstiprina, ka nav gandrīz neviena brīža jebkurā mācību stundā, kad kāds izglītojamais neizmantotu mobilo tālruni/viedtālruni kā izklaides vai blakus nodarbes rīku mācību procesa norises laikā.
5. Latvijas izglītībā, tāpat kā citās pasaules valstīs, mobilā tālruņa/viedtālruņa lietošanas iespēju amplitūda izglītojamiem rada pārspīlētu brīvības sajūtu, kas stimulē mācību procesa laikā izmantot mobilās ierīces kā izklaides rīku vai blakus nodarbi, lai pieslēgtos internetam, sūtītu un saņemtu īsziņas, apmeklētu sociālos tīklus, spēlētu spēlēs, iegūtu operatīvu informāciju u.c.
6. Latvijas Republikas likumdošana nosaka izglītojamiem normu - ievērot izglītības iestādes iekšējos normatīvos aktus, t.sk. iekšējās kārtības noteikumus.
7. Izglītības iestāžu iekšējās kārtības noteikumi nosaka kārtību, kāda izglītojamiem jāievēro mobilo tālruņu/viedtālruņu izmantošanā/ neizmantošanā mācību procesa norises laikā, kā arī nosaka rīcību, kas seko, ja izglītojamais šo kārtību neievēro.
8. Izglītības iestāžu iekšējās kārtības noteikumos iestrādātās normas pamatā ir vērstas uz izglītojamā pašsapratni un savas rīcības seku novērtēšanu, kā arī uz pozitīvu ietekmēšanu pārrunu un individuālu sarunu ceļā, kas ne visos gadījumos ir rezultatīvi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register