Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:526590
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  LIEPĀJAS UNIVERSITĀTES    1
  PEDAGOĢIJAS UN SOCIĀLĀ DARBA FAKULTĀTE    1
  PIRMSSKOLAS SKOLOTĀJU PRAKSE    1
  Saturs    2
I.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
II.  Bērnu patstāvīgās darbības apraksts    8
III.  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    13
IV.  Izstrādātās vienas tēmas realizācija, balstīta uz bērna mācīšanās stiliem un domāšanas veidiem    19
V.  Pirmsskolas vecuma bērnu darbības plānošana un vadīšana    26
VI.  Bērnu pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    31
VII.  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais pētījums    35
VIII.  Pedagoģiskais vērojums pirmsskolas izglītības iestādē    41
IX.  Prakses dienasgrāmata    50
X.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    63
  Literatūru saraksts    66
  Pielikumis    67
Extract

2. PAŠVĒRTĒJUMS
Mans mērķis prakses laikā, bija izzināt un veicināt bērna attīstības spējas dažādos aspektos – sociālo, emocionālo, intelektuālo, fizisko, domāšanas attīstībā, ko arī veiksmīgi realizēju, pārliecinoties, ka jebkuras prasmes visefektīvāk attīstīt ir ar rotaļspēļu palīdzību, piemērojot tās atbilstoši vecumam un attīstības līmenim.
Izveidojās lieliska sadarbība ar prakses mentoru, pirmsskolas skolotajām. Visas izrādīja lielu pretimnākšanu, sniedzot padomus, atsauksmes manā darbā.
Strādāju ar bērniem interesantām tēmām, kas viņus labprāt motivēja darboties, iesaistīties un ar interesi izzināt.
Izstrādāju rotaļnodarbības, praktiskas darbības saiknē ar reālo dzīvi un situāciju, kopīgi veicām pētnieciska rakstura uzdevumus un eksperimentus, dodot iespēju izdarīt loģiskus secinājumus, atklāt likumsakarības. Šādi uzdevumi bērniem īpaši patīk.
No mentores iemācījos, kā labāk attīstīt labas prasmes izteikšanos, veicot pašvērtējumu, vērtēt arī citus ar labvēlīgu attieksmi, katras darbošanās noslēgumā veidojot atgriezenisko saiti ar bērniem. Bērni bija ziņkāres pilni, spontāni, konkrēti domātāji, kas ar nepacietību grib iekļauties pieaugušo pasaulē.
Pēc manām domām un pēc prakses mentora atsauksmēm varētu secināt, ka plānotais ir izdevies, veidojot sadarbību ar grupu skolotājām, apkopojot vēroto, darīto, gūto pieredzi un izdarot secinājumus.
Tika izmantotas dažādas metodes, kurās iepazinu bērnus tiešās uztveres ceļā, dabiskos apstākļos, jo veidojās tiešās attiecības starp pētniekiem un objektu, kad uzmanības lokā ir dzīvais process, kad izpētes materiālu gūstam no pirmavota.
Veicot prakses uzdevumus, radās turpināt izvirzīt sev turpmākās pašattīstības perspektīvas:
• novērot, izjautāt izglītojamos par to interesējušiem jautājumiem, vajadzībām un izstrādāt tēmas, iekļaujot visus darbības veidus, mācību priekšmetus, plānot ārpus nodarbību laiku;
• organizējot mācību procesu izmantot daudzveidīgas metodes. Īpašu uzmanību pievērst individuālajam darbam ar izglītojamiem;
• pievērsties bērnu uzmanības noturīguma vingrināšanai, attīstīt zinātkāri. Rosināt un veicināt bērnu emocionālo attieksmi pret apkārtējo pasauli;
• veikt sistemātisku bērnu darbības un attīstības analīzi;
• sadarboties ar iestādes metodiķi, turpināt studēt pedagoģisko literatūru un metodiskos materiālus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register