Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:572190
 
Evaluation:
Published: 11.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Motivācijas sistēmas teorētiskie aspekti   
1.1.  Motivācija, tās loma uzņēmuma vadībā   
1.2.  Vajadzību teorijas   
1.3.  Motivēšanas teoriju salīdzinājums   
1.4.  Motivācijas veidi   
2.  Viesu nama 'Klintis' raksturojums   
2.1.  Vispārējais raksturojums   
2.2.  Viesu nama 'Klintis' organizatoriskā struktūra   
2.3.  Darbinieku motivācijas sistēmas raksturojums   
3.  Motivēšanas sistēmas analīze viesu namā 'Klintis'   
3.1.  Dzimuma, vecuma, izglītības un darba stāža struktūras analīze   
3.2.  Materiālās apmierinātības analīze   
3.3.  Morālās apmierinātības analīze   
3.4.  Darba vides apmierinātības analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts   
Extract

Secinājumi:
1. Lai izvēlētos vispiemērotāko motivēšanas paņēmienu, vispirms jāizvērtē un jāizzina darbinieku individuālās vēlmes un vajadzības.
2. Ilgtermiņa motivāciju var stimulēt maksimāli rūpējoties par darbinieku stabilitātes sajūtu.
3. Motivācijai ir tendence mainīties – tas, kas darbinieku motivējis vislabāk pirmajā darba gadā, nebūs spēcīgs motivators arī turpmāk un ilgtermiņā.
4. Pastāv daudz un dažādas motivēšanas teorijas, kas tiek iedalītas trīs lielās grupās – satura, norišu un stimulējošās.
5. Visu satura motivēšanas teoriju mērķis ir palīdzēt izprast darbiniekus, viņu vēlmes un vajadzības, lai noteiktu visatbilstošāko motivēšanas paņēmienu, kas liktu darbiniekam strādāt uzņēmuma mērķu labā.
6. Motivēti darbinieki nes uzņēmumam peļņu un panākumus.
7. Katrai motivēšanas teorijai ir kāda pamatdoma un katrai no tām kādi trūkumi – neviena no tām nav un nevar būt universāla un ideāli piemērojama jebkurā situācijā, jo, analizējot darbinieku vēlmes un vajadzības, var rasties kļūdaini pieņēmumi un secinājumi, kā motivēt.
8. Ir divi motivācijas veidi – ārējā un iekšejā motivācija.
9. Ārējā motivācija palīdz sasniegt īstermiņa mērķus, iekšējā – ilgtermiņa.
10. Labvēlīga emocionālā vide kolektīvā ir viens no būtiskākajiem priekšnoteikumiem uzņemuma panākumu gūšanā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,70 €
Work pack Nr. 1355616
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register