Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:628722
 
Evaluation:
Published: 03.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
2.  Uzņēmuma ieejas modeļi starptautiskajā tirgū    4
3.  Uzņēmuma attīstības posmi    6
4.  Mārketinga koncepti kādi tiek izmantoti produkta virzīšanai    7
5.  Pamatojums    8
Extract

4. Mārketinga koncepti kādi tiek izmantoti produkta virzīšanai
Virzīšana tirgū ir viens no mārketinga pasākumu kompleksa elementiem. Galvenais mērķis produkta virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja būs informēti par to, - ja ieraudzīs reklāmu televīzijā, avīzē, žurnālā, ja viņi būs izmēģinājuši jauno produktu vai ieguvuši tā paraugu. Pircēju var piesaistīt arī ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos u.tml..
Galvenie produkta virzīšanas veidi ir:
• reklāma;
• pārdošanas veicināšana;
• publicitāte (sabiedriskās domas veidošana);
• tiešā pārdošana.

Publicitāte – netiešā reklāma
Sabiedrisko domu var veidot un ietekmēt ar netiešās reklāmas palīdzību. Tā rodas dažādos kontaktos ar sabiedrību un masu informācijas līdzekļiem. Publicitāte veido sabiedrības labvēlīgu nostāju pret konkrēto uzņēmumu un tā piedāvātajām precēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register