Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:695199
 
Evaluation:
Published: 23.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SIA „Glazūra” vispārējs apraksts    3
1.  SIA „Glazūra” mārketinga iekšējā vide    4
1.1.  Institucionālais menedžments    4
1.2.  Finansu nodaļa    5
1.3.  Pētniecības nodaļa    5
1.4.  Sagādes nodaļa    6
1.5.  Ražošanas nodaļa    6
1.6.  Grāmatvedība    6
2.  SIA „Glazūra” mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide    7
2.1.  Piegādātāji    8
2.2.  Starpnieki    9
2.3.  Patērētāji    10
2.4.  Konkurenrti    11
2.5.  Saskarsmes auditrorija    12
3.  SIA „Glazūra” mārketinga netieši ietekmējošā ārējā vide    14
3.1.  Valsts demogrāfiskais stāvoklis    14
3.2.  Starptautiskās attiecības    16
3.3.  Zinātne, tehnoloģijas un arī tehnika    16
3.4.  Valsts politika    17
3.5.  Sociālkultūras elementi    17
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
Uzņēmuma konditorejas ražošanā ir izmantotas jaunākās tehnoloģijas, kas nodrošina daudzveidīga sortimenta veidošanu un augstu kvalitāti, darbinieki ar augstām prasmēm, kas spēs nodrošināt produkcijas augsto kvalitātes līmeni.
Veicot dažādas mārketinga funkcijas un sasniedzot mērķus, tajā pašā laikā ir jāņem vērā arī ražošanas, finanšu, grāmatvedības un citas darbības, kas ietekmē uzņēmumu , pēc kurām veidojas mārketinga iekšējā vide.
Lai uzņēmums darbotos sekmīgi un bez lielām kļūdām, tad tā visa pamatā ir darbinieku zināšanas, meistarība un klientu interesēm atbilstošs serviss, kurš tiek uzlabots un pilnveidots vadoties no klientu vēlmēm un tirgus pieprasījuma.
Lai nekļūtu pārlieku lielā atkarībā no neliela skaita piegādātāju, precīzāk, lai izvairītos no to monopola piegādes, uzņēmums dod priekšroku sadarbībai ar daudziem piegādātājiem
„Glazūra” mērķtirgus ir patēriņa tirgus, jo mūsu ražotos produktus iegādājas gan atsevišķas personas, gan arī mājsaimniecības, lai apmierinātu savas vajadzības.
Uzņēmumu visvairāk ietekmē ārējās vides faktori, arī sociālie, personiskie un psiholoģiskie var ietekmēt uzņēmumu. Par cik mēs ražojam ekoloģisku produkciju, tas ietekmē pircēju rīcības personiskos faktorus, kas domā par savu dzīvesveidu, cenšoties pārtikā lietot ekoloģiskus un veselīgus produktus.
Pozitīvas mēdiju pievēršana ir viens no mārketinga komunikācijas svarīgākajiem uzdevumiem, tādēļ arī uzņēmums aktivī darbojas dažādos sociālajos tīklos, rādio un citos mēdijos.
Jo Ar katru gadu paliek aizvien mazāks skaits iedzīvotāju Latvijā, bet konkurence starp ēdināšanas tipa iestādēm ir aizvien lielāka. Tieši tādēļ SIA „Glazūra” mārketinga gājieni ir cītīgi pārdomāti.augstāks iedzīvotāju dzīves līmenis, jo lielāka peļņa uzņēmumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register