Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:720524
 
Evaluation:
Published: 26.06.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pirmajā savā praktiskajā darbā jau aprakstīju, kādas iezīmes ir kopīgas un atšķirīgas reklāmai un sabiedriskajām attiecībām kā tādām. Tagad pienācis laiks pamanīt atšķirību starp korporatīvajām, politiskajām un sociālajām reklāmām.
Kā vienu no reklāmas definīcijām sabiedrisko attiecību kontekstā var minēt definīciju:
Reklāma ir informācija, kuru masu saziņas līdzeklim sniedzis noteikts informācijas sniedzējs, kurš apmaksā reklāmas laiku vai laukumu. Reklāma ir kontrolējama metode, kā publicēt informāciju masu saziņas līdzekļos.
Attiecīgi izriet, ka šo informāciju sniedz reklāmai ar vienotu un tomēr atšķirīgu mērķi – būt pamanītam, taču – mērķiem nianses var būt atšķirīgas. Tāpat arī atšķiras savā starpā korporatīvās, politiskās un sociālās reklāmas. Sabiedrisko attiecību speciālisti strādā pie visām, taču ar dažādiem mērķiem.
Man pašai vistuvākās ir sociālās reklāmas, jo patīk, ja sabiedrībā tiek veicināta kāda ideja vai doma, ka tiek veikt darbs ar sabiedrību, jo būtībā sociālajām reklāmām pamatā ir pozitīvs mērķis. No otras puses, šīs reklāmas ir vissarežģītākās. Tāpat kā korporatīvājām un politiskajām reklāmām, arī sociālajām ir mērķis ietekmēt tās saņēmēja uzvedību, turklāt ilgstoši. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1111215
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register