Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:722932
 
Evaluation:
Published: 21.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    5
  Ievads    5
1.  Personība    6
1.1.  Personības tipi    6
1.2.  10 rakstura akcentuācijas tipi    6
2.  Modeļu personība    9
2.1.  Modeļu personības tipi    9
2.2.  Modeļu personības iezīmes    9
2.3.  Kā kļūt par veiksmīgu modeli    10
3.  Anti aģentūra    15
3.1.  Personība un darba izvēle    16
3.2.  Piecas nozīmīgākās personības iezīmes    16
4.  Personības nozīme modeļu karjeras veidošanā    17
  Secinājumi    23
  Izmantotie informācijas avoti    24
  Pielikums    25
Extract

SECINĀJUMI
1. Autors, pētot un meklējot informāciju secināja, ka latviešu sabiedrība nav plaši informēta par modeļu personības nozīmīgumu, tādēļ lielākā daļa informācijas ir angļu valodā, no kuras autoram tekstu nācās tulkot.
2. Personība katram cilvēkam ir unikāla, tās pilno raksturojumu jeb jēdziena skaidrojumu joprojām nav izdevies raksturot, jo to ietekmē zemapziņa.
3. Vairāk kā pusei cilvēku ir rakstura iezīmju akcentuācija, kas nozīmē, ka kāda no rakstura iezīmēm ir izvirzījusies priekšplānā. Šīs izvirzītās īpašības arī nosaka cilvēka izturēšanos.
4. Veicot testu par 10 rakstura akcentuācijas tipiem, autore sev saskanīgākos rezultātus savienoja ar – Sensitīvo un Ciklotīmo tipu.
5. Modeļu karjeru var iesākt gandrīz jebkura modele, tomēr, lai tajā spētu noturēties, pozitīvai attieksmei un personības pievilcībai ir svarīga loma.
6. Modes industrija ir skarba, tādēļ modeļu galvenajai īpašībai ir jābūt emocionālai stabilitātei.
7. Modes industrija neapraujas tikai ar modeļiem, tā ir tikai maza daļa, ar to ir saistīta arī fotogrāfa, dizainera, stilista profesijas.
8. Viens no galvenajiem kritērijiem veiksmīgai karjerai – saglabāt līdzsvaru starp privāto dzīvi un darbu.
9. Londonā izveidotā Anti aģentūra prezentē savas modeles, kā reālus cilvēkus ar savām interesēm.
10. Anti aģentūra ir lielisks piemērs, kā modeles, kuras nevēlās zaudēt savas pivātās dzīves brīvību, joprojām var strādāt ar pasaulē ietekmīgiem apģērbu brendiem.
11. Liela daļa no pasaules iedzīvotājiem ir strādājuši darbos, kuri nav piemēroti vai nav apmierinājuši darbinieka vēlmes, tas ir skaidrojams ar personības nepiemērotību konkrētajam darbam.
12. Sešas no septiņām aptaujas respondentēm uz jautājumu –„ Kas ir svarīgāks modeļu biznesā – izskats vai personība?” – atbildēja, ka personība, kas apstiprina autores izvirzīto hipotēzi, ka, lai izveidotu veiksmīgu karjeru, modeles personībai ir jābūt noteicošajai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1351735
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register