Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:784333
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darbā lietoto saīsinājumu saraksts    3
  Anotācija    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Banku nozares Latvijā raksturojums    8
2.  Uzņēmējdarbību reglamentējošie likumdošanas normatīvie akti    13
3.  AS ,,Parex banka” darbības raksturojums    17
3.1.  Uzņēmuma dibināšana un pamatdarbība    17
3.2.  Bankas būtiskākie finanšu rādītāji un to dinamika    18
3.3.  AS „Parex banka” daļa tirgū    26
3.4.  Parex bankas SVID analīze    33
4.  AS ,,Parex banka” mārketinga analīze    37
4.1.  Bankas mārketinga darbības koncepcijas    38
4.2.  Bankas produkti    40
4.3.  AS ,,Parex banka” zīmols    41
4.4.  Bankas produktu pozīciju nostiprināšana tirgū    42
4.5.  Bankas mārketinga stratēģija    44
4.6.  Jaunu Bankas produktu izstrāde    49
4.7.  Bankas produkta cena    50
4.8.  Bankas produktu virzīšana tirgū    51
4.9.  Bankas produktu izplatīšanas vieta    56
4.10.  Bankas pakalpojumu kvalitātes vadība    57
4.11.  Bankas mārketinga kontrole    60
  Secinājumi    63
  Priekšlikumi    66
  Izmantotās literatūras, likumu, citu normatīvo dokumentu un informācijas avotu saraksts    69
  Galvojums    74
  Pielikumi    75
Extract

IEVADS
Mārketings ir nozīmīga jebkura uzņēmuma pastāvēšanas un attīstības sastāvdaļa. Par mārketinga nozīmīgumu profesors Jānis Ēriks Niedrītis grāmatā „Mārketings” raksta: „Pēc savas būtības mārketings un jo īpaši komunikāciju mārketings ir uzņēmuma stratēģiskās vadīšanas visbūtiskākā sastāvdaļa” [38, 6.lpp.]. Mārketinga process ir bezgalīgi radošs un ideju ietilpīgs. Tas sevī ietver gan produktu plānošanu, izstrādi, ieviešanu un virzīšanu tirgū, gan produktu cenu veidošanu, reklāmas un citu mārketinga pasākumu organizēšanu, preču izplatīšanu un skar ne tikai produktu ražotāju, bet arī produkta lietotāju. Patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšana ir mārketinga procesa galvenais uzdevums. „Pazīstamais General Electric vadītājs Džeks Velčs (Jack Welch) saviem padotajiem ir teicis: „Uzņēmumi nevar garantēt darbu, to var tikai klienti!”” [26, 36.lpp.]. Šobrīd, saspringtas un biznesa attīstībai nelabvēlīgas ekonomiskās situācijas apstākļos, kuru pastiprina sīvā konkurence tirgū, veiksmīgs mārketings ir viens no vissvarīgākajiem un nozīmīgākajiem sekmīgas uzņēmuma darbības garantiem.
Kvalifikācijas darba mērķis: veikt AS „Parex banka” mārketinga darba analīzi.
Darba uzdevumi:
1. Sniegt banku nozares raksturojumu;
2. Raksturot banku darbību reglamentējošo tiesiski normatīvo bāzi;
3. Analizēt AS „Parex banka” darbības rādītājus;
4. Veikt AS „Parex banka” SVID analīzi;
5. Izstrādāt priekšlikumus Bankas mārketinga procesa uzlabošanai.
Kvalifikācijas darba izstrādāšanai tika pielietotas šādas metodes: statistiskā metode uzņēmuma gadu pārskatu analizēšanai; tirgus izpētes metode, izmantojot SVID analīzi; aprakstošā metode, analizējot un salīdzinot mārketinga teoriju ar Bankā pielietotajiem paņēmieniem un izmantotajām metodēm mārketinga pasākumu kompleksa darbības nodrošināšanai; mārketinga pētījumu metode kvalitatīvas informācijas par tirgu iegūšanai, t.sk., informācijas vākšana ar interneta palīdzību; praktiskās pētījumu metodes - novērošana un apsekojums (informācijas iegūšana, izmantojot e-pastu, personiskas intervijas); tabulas un grafiskās attēlošanas metodes.
Pētījuma priekšmets: AS „Parex banka”.
Pētījumu objekts un laika periods: AS „Parex banka” mārketinga attīstība laikaposmā no 2005.gada līdz 2007.gadam.
Darba teorētiskā bāze: Praude V. un Beļčikovs J. „Mārketings”, Niedrītis J.Ē. „Mārketings”, Kotlers F. „Mārketinga pamati”, Kotlers F. „Kotlers par mārketingu”, Kaparkalēja D. „Tirgzinības pamati”, Rurāne M. „Finanšu menedžments”, Rurāne M. „Uzņēmuma finansu vadība” un Lībermanis G. „Tirgus, cenas, konkurence”, kā arī mācību materiālu komplekta pielikums „Vai Jūs vēlaties zināt vairāk?” kursam „Uzņēmuma darbības analīze un plānošana”. Laikraksts „Latvijas Avīze” un „Dienas Bizness”. Interneta vietnes: www.innovation.lv, AS „Parex banka”, Latvijas bankas un Latvijas komercbanku asociācijas mājaslapas. Uzņēmējdarbību reglamentējošo likumdošanas normatīvo aktu teorētiskā bāze – interneta vietne www.likumi.lv. Teorētiskās bāzes izpētes rezultāti darba autorei ļauj veikt AS „Parex banka” mārketinga kompleksa darbības nodrošināšanā izmantoto metožu, veidu un pasākumu pielietojamības izvērtēšanu un analīzi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register