Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:785983
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Visaptverošā kvalitātes vadība (TQM)    5
1.2.  Ieskats TQM vēsturē    7
1.3.  Visaptverošās kvalitātes vadīšanas radītie ieguvumi    10
2.  Kvalitāte    13
2.1.  Kvalitātes pilnveidošanas metodes    14
2.2.  Kvalitātes balvas    17
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

SECINĀJUMI
• Pēdējos gadu desmitos, kvalitāte ir kļuvusi par vienu no svarīgākajām idejām pārvaldības jomā.
• Biznesa skolu tradicionālus priekšstatus par to, ka uzņēmuma panākumi ir atkarīgi no ātras un lētas produkcijas ražošanas, aizstāja jauni principi, kas apliecināja: ražot produkciju kvalitatīvi – labākais veids ražot to ātri un lēti.
• Viss, ko dara kvalitātes uzlabošanai jebkurā organizācijas struktūrā, uzlabo organizācijas kvalitāti kopumā.
• Visaptverošā kvalitātes vadība palīdz atrisināt problēmas, kas saistītas ar lietderīguma paaugstināšanu ražošanas pārvaldībā, darbinieku ieinteresētības palielināšanu un kvalitatīvas produkcijas ražošanas palielināšanu.
• TQM būtība - galvenā biznesa koncepcija ir darba kvalitāte, kas vērsta uz pilnīgu klientu vajadzību apmierinātību.
• TQM būtības īstenošanai tiek veikts smags darbs, kas vērsts uz sistēmas izveidošanu, kura būs spējīga efektīvi kontrolēt kvalitāti, kā arī izveidot vidi, kurā kvalitāte tiks uzstādīta par prioritāti ražošanas procesā.
• TQM sistēmas ieviešana uzņēmumā uzlabo ilgtermiņa rentabilitāti un palielina akciju ienesīgumu.
• TQM pozitīvi ietekmē uzņēmuma inovāciju sniegumu, jo tā ieliek pamatus uzņēmumā - tā sistēmā un kultūrā, kas nodrošina auglīgu vidi jauninājumus ieviešanai.
• Kvalitāte noved pie izmaksu samazinājuma, samazinoties defektu skaitam.
• Lielākā daļa kļūmju rodas sistēmas, nevis darbinieku vainas dēļ.
• Kvalitātes kontrole ir novēlots process; jānovērš defektu rašanās iespēja produkta izgatavošanas laikā, lai kontrole nebūtu nepieciešama.
• Kvalitāte „dzimst” augstākās vadības sēžu zālē; to nevar ieviest bez augstākās vadības iniciatīvas un apņēmības.
• Barjeru nojaukšana starp uzņēmuma personālu un atteikšanās no motivēšanas sistēmām, kas iznīcina komandas darbu un rada sacensību ir pamats veiksmīgai uzņēmuma darbībai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1345853
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register