Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:793545
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    6
1.1.  SIA „X” apraksts    6
1.1.1.  Uzņēmuma darbības vēsture    6
1.1.2.  Uzņēmuma struktūra    7
1.1.3.  Uzņēmējdarbības vides ietekmējošie faktori    9
1.2.  Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze    10
1.2.1.  Peļņas vai zaudējumu pārskats    10
1.2.2.  Bilances horizontālā (dinamiskā) analīze    14
1.2.3.  Finanšu rādītāju analīze    16
1.3.  Uzņēmuma konkurentu analīze    22
1.4.  Konkurētspējas salīdzinājums    27
1.5.  SVID analīze    29
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmums SIA „X” pārstāv plaši pazīstams zīmolus pasaulē, kas īpaši izceļās ar savu lielisko kvalitāti.
• SIA „X” ir DIY uzņēmums, kas izplata dažādus instrumentus un hermatizācijas risinājumus.
• Taču SIA „X” pārstāvētie zīmoli Latvijā nav tik ļoti populāri kā ārvalstīs mazo mārketinga aktivitāšu dēļ.
• Uzņēmums piedāvā preces kā vairumtirgotājs dažādiem veikaliem arī industriālajiem risinājumiem un preces B2B klientiem;
• Uzņēmumā tiek regulāri veidotas sapulces, lai sekotu līdzi darbinieku padarītajiem un plānotajiem darbiem.
• Uzņēmums ir ļoti atkarīgs no saviem piegādātājiem, ir jāveido pietiekami lieli krājumi, ja nu gadījumā kravas no piegādātājiem aizkavējas.
• Pārskata gada peļņa uz 2015. gadu ir pieaugusi par 68% salīdzinot ar iepriekšējo 2014.gadu.
• Zīmolu konkurenti ir labi atpazīstami ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē un gandrīz visiem no tiem ir salīdzinoši spēcīgas mārketinga aktivitātes.
• Uzņēmumam vajadzētu vairāk domāt par aktīvākām mārketinga aktivitātēm, lai patērētājs jau domājot par konkrēto instrumentu iedomātos šos zīmolus.
• Jaunajiem produktiem, kas ienāk Latvijas tirgū vajadzētu veidot aktīvākas mārketinga aktivitātes un dažādus konkursus, lai klients pamazām iepazīst šos jaunos produktus.
• Uzņēmums ir pratis atrast labus darbiniekus, taču to noslogošana var radīt darbinieku „izdegšanu”, tādēļ vajadzētu padomāt par jaunām darbavietu pozīcijām.
• Vajadzētu pārplānot darbinieku sadalījumu pa kabinetiem pašlaik visi darbinieki ir izmētāti nesakarīgā savārstījumā un cilvēki kuri viens ar otru strādā viss vairāk sēž viens no otra viss tālāk.
• Mārketinga aktivitātēm ir jābūt pilnīgām un regulārām, taču, ja visas interneta vietnes, kas ir latviešu valodā par produktiem ir tukšas un ar nepilnīgām informācijām, tad šī ir primārā lieta ko vajadzētu uzlabot.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1356082
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register