-
Elektriskā piedziņa
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Līdzstrāvas neatkarīgas ierosmes dzinēja mehāniskās raksturlīknes, izmaiņas ietekme un aprēķins | 3 |
1.2. | Atsevišķo vērtību aprēķins | 4 |
1.3. | Aprēķināt un uzzīmēt dabisko raksturlīkni | 6 |
1.4. | Nodrošināt pieslēgšanas shēmu, lai nodrošinātu raksturlīknes | 7 |
1.5. | Bremzēšanas režīmi | 9 |
1.5.1. | Dinamiskā bremzēšana | 9 |
1.5.2. | Pretslēguma bremzēšana | 10 |
1.6. | Palaišanas pretestības aprēķins | 11 |
2. | Līdzstrāvas virknes ierosmes dzinēja mehāniskās raksturlīknes, parametru ietekme un aprēķins | 14 |
2.1. | Atsevišķo vērtību aprēķins | 15.lpp |
2.2. | Nodrošināt pieslēgšanas shēmu, lai nodrošinātu raksturlīknes | 16 |
2.3. | Palaišanas pretestību aprēķins | 20 |
3. | Asinhrono dzinēju mehāniskās raksturlīknes, parametru izmaiņas ietekme un aprēķins | 23 |
3.1. | atsevišķo vērtību aprēķins | 24 |
3.2. | aprēķināt un uzzīmēt dabisko raksturlīkni (dzinēja un ģeneratora režīms) | 25 |
3.3. | Palaišanas pretestību aprēķins | 26 |
3.4. | Bremzēšanas režīmi | 30 |
3.5. | Darbības mehānismam ir cikliskā slodze | 34 |
4. | Garināšanas ēveles darba galds | 37 |
4.1. | slodžu diagrammas tuvināts aprēķins mehānismam | 38 |
4.2. | Mehānisma slodžu aptuvenā diagramma | 40 |
4.3. | Iepriekšējā dzinēja izvēle | 41 |
4.4. | Slodžu dzinēja diagrammas aprēķins | 44 |
4.5. | Dzinēja slodžu diagramma un tahogramma | 50 |
4.6. | Dzinēja pārbaude uz sasilšanu | 51 |
4.7. | Slēguma shēma | 53 |
4.8. | Darba algoritms | 54 |
4.9. | Virtuālās laboratorijas uzņemtās raksturlīknes | 55 |
Secinājumi | 56 |
Secinājumi
Pirmajā uzdevumā tika pētīts līdzstrāvas dzinējs ar neatkarīgu ierosmi, tika uzņemtas dzinēja mehāniskās raksturlīknes un to ietekme uz dažādu parametru izmaiņām. No iegūtajiem rezultātiem attiecīgi izvērtējot mehāniskās raksturlīknes pie dažādām izmaiņām var secināt, kad palielinot magnētisko plūsmu ar ierosmes strāvu, dzinēja apgriezieni ka arī moments palielinājās. Otrajā gadījumā tika palielinātas enkura pretestības, tas tika veikts pieslēdzot papildpretestību Rp. No iegūtajiem rezultātiem ir redzams, kad dzinēja apgriezieni samazinās kā arī moments. Tika samazināts spriegums uz dzinēju, kas izraisīja mehāniskās līknes proporcionālu samazināšanos pret dabisko raksturlīkni.
Izpētē tika uzņemti dažādi bremzēšanas režīmi, pirmajā gadījumā tika uzņemta pretslēguma bremzēšanas raksturlīkne. Veicot raksturlīknes izpēti var secināt, kad bremzēšanas režīma raksturlīkne atrodas no 2. līdz 3. kvadrantam tas ir tāpēc, kad dzinēju, lai nobremzētu tas atrodas ģeneratora režīmā un tāpēc dzinēja režīms ir ar negatīvu momentu un apgriezieniem, dzinēja bremzēšana ar pretslēgumu ir efektīva, jo nodrošina ātru dzinēja apstāšanos. Otrajā gadījuma tika uzņemta dinamiskās bremzēšana raksturlīkne, lai to izdarītu tika atslēgts enkurs no tīkla un pieslēgts pretestībai. Šī veida bremzēšanas raksturlīkne atrodas 2. un 4. kvadrantā un iet caur 0 punktu, kas ir redzams pēc grafika. Tika arī aprēkināts otrs veids dinamiskai bremzēšanai šuntējot enkuru ar vadu samazinot plūsmu. Pēc uzņemtās raksturlīknes ir redzams, ka bremzēšana notiek pakāpeniski.
Otrajā uzdevuma tika veikta līdzstrāvas dzinēja izpēte ar virknes ierosmi. Tika uzņemta dzinēja dabiskā raksturlīkne no tās var secināt, kad palielinot enkura strāvu samazinās dzinēja apgriezieni, bet moments palielinās. Tika veiktas dažādu parametru ietekmes uz dzinēju. Tika samazināts spriegums veidojot mākslīgu raksturlīkni, pēc kuras ir redzams, kad dzinēja apgriezieni samazinās, tika samazināta magnētiskā plūsma un no grafika var redzēt, kad tas veicināja dzinēja momenta palielināšanos. Palielinoties strāvai nominālā magnētiskā plūsma palielinās straujāk nekā EDS konstante. Izpētē tika aprēķinātas palaišanas pretestības, pēc kurām tika izveidota diagramma un ir redzams, kādas ir palaišanas pretestības, tās ir pakāpeniskas un tā var uzzināt palaišanas pretestību pakāpju skaitu.
…
Elektriskā piedziņa studiju projekts Šajā darba ir pilnīgi viss, kas nepieciešams, lai nokārtotu priekšmetu ''Elektriskā piedziņa studiju projekts.'' Darba ir 4 uzdevumi. 1.Uzdevums- Līdzstrāvas neatkarīgas ierosmes dzinēja mehāniskās raksturlīknes, izmaiņas ietekme un aprēķins. 2.Uzdevums- Līdzstrāvas virknes ierosmes dzinēja mehāniskās raksturlīknes, parametru ietekme un aprēķins. 3.Uzdevums- Asinhrono dzinēju mehāniskās raksturlīknes, parametru izmaiņas ietekme un aprēķins. 4.Uzdevums- 4. Garināšanas ēveles darba galds. Visos uzdevumos ir aprēķini un grafiki. Darbs ir priekš RTU EEF studentiem. Iekļauts arī excel fails priekš 4 uzd dzinēja meklēšanai, ievadot meklējamā dzinēja datus iegūst rezultātu vai dzinējs der vai nē. Par darbu tika iegūts 9. Ir secinājumi un saturs viss kā pienākas. 11variants.
- Elektriskā piedziņa
- Kartona izciršanas konveijers
- Transporta līdzekļa īpašnieka iesniegums apdrošināšanas kompānijai
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Transporta līdzekļa īpašnieka iesniegums apdrošināšanas kompānijai
Samples for university3
-
Kartona izciršanas konveijers
Samples for university25
-
Hidro - pneimo - elektroautomātika
Samples for university6
-
Detaļu orientēšanas un padeves iekārtas
Samples for university32
-
Bipolārais tranzistors kopemitera slēgumā
Samples for university3