SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz šī darba saturu, kursa darba autors izdara šādus secinājumus:
1. Veicot pieejamās literatūras analīzi un balstoties uz personisko pieredzi, kursa darba autors secina, ka praiminga efekts patiešām pastāv, un to var izmantot visdažādākajos veidos, lai ietekmētu cilvēka uzvedību.
2. Balstoties uz kursa darba autora veikto pētījumu, kursa darba autors secina, ka praiminga efekts ir veiksmīgi izmantojams mārketingā, it īpaši reklāmas klipos un produkta dizainā, taču tam ir jābūt īpaši pārdomātam.
3. Rūpīgi meklējot pieejamo literatūru par praiminga efektu latviešu valodā, kursa darba autors secināja, ka tādas praktiski nav, bet tas nav pareizi, jo šis psiholoģijas fenomens ir ļoti būtiska ikkatras reklāmas kampaņas sastāvdaļa.
4. Iespējams, izmantotās krāsu kombinācijas nebija vislabākā izvele, jo vairumam aptaujāto gan vieni, gan otri svētki nelikās pārāk svarīgi, gluži tāpat kā patriotisms kopumā. Līdz ar to kursa darba autors pieņem, ka arī patriotiskie simboli nespēlē lielu lomu attiecībā uz šo respondentu zemapziņu un emocijām.
5. Kursa darba autors izdara pieņēmumu, ka visefektīvāk šo eksperimentu būtu bijis veikt gan 11. novembrī, Lāčplēša dienas pasākumu laikā, kur būtu sastopami cilvēki, kam gan šie svētki, gan valsts karogs ir daudz būtiskāki kā tiem, kas bija sastopami Vecrīgas ielās vasaras laikā. Tas pats attiecas arī uz Uzvaras dienu un šo svētku apmeklētajiem.
…