Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:815214
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.08.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Situācijas apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma īss apraksts    5
1.2.  Preces īss apraksts    6
2.  Tirgzinības makrovide    8
2.1.  Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori    8
2.2.  Kultūras un izglītības faktori    9
2.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    10
2.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    11
3.  Tirgzinības mikrovide    12
3.1.  Pircēji    12
3.2.  Konkurenti    13
3.3.  Piegādātāji    14
3.4.  Starpnieki    14
4.  SVID analīze    16
5.  Tirgzinības mērķi un stratēģijas    18
6.  Tirgzinības programma    19
6.1.  Produkta lēmumi    19
6.2.  Cenu veidošanās lēmumi    19
6.3.  Sadales kanāli    20
6.4.  Preces virzīšana tirgū    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Bibliogrāfiskais saraksts    24
Extract

Kursa darbs ir izstrādāts par tēmu ''A/s ''Laima'' šokolādes tāfelīšu tirgus izpēte''. Darbā iekļautas mārketinga mikro un makro vides analīzes, nosprausti uzņēmuma mērķi, pamatojoties uz veikto SVID analīzi. Autore ieteikusi mārketinga programmu, izvirzītā mērķa sasniegšanai.
Kopējā apstrādes rūpniecības ražošanas apjomu izaugsme pēdējos gados (1996.-2001.g.) ir bijusi diezgan ievērojama- ik gadu vidēji pa 5,7 procentiem. Kopīgo apstrādes rūpniecības ražošanas apjomu uztur pieaugums pārtikas un ķīmiskajā rūniecībā. Neraugoties uz pēdējo gadu izaugsmi, nozares īpatsvars iekšzemes kopproduktā pakāpeniski samazinās. 1995. gadā apstrādes rūpniecības pievienotās vērtības īpatsvars iekšzemes kopproduktā bija 22,4%, 2001. gadā- vairs tikai 14,8%. Nozares īpatsvara samazināšanās saistīta ar rūpniecībai nelabvēlīgām cenu pārmaiņām. Ar katru gadu samazinās nozares relatīvās cenas. Tās produkcijas cenu pieaugums atpaliek no pārējo nozaru izmaiņu tempa, izmaksu cenu pieaugums apsteidz ražotāju cenu pieaugumu. Pašreizējā posmā apstrādes rūpniecībā dominē pārtikas rūpniecība, tā arī ir lielākā apstrādes rūpniecības nozare (1/3 daļa no rūpniecības pievienotās vērtības). Apmēram 3/4 daļas no nozarē saražotā tiek patērēts vietējā tirgū, pārējai tiek eksportēts, galvenokārt uz Krieviju, Lietuvu un Igauniju. 2001. gadā apstrādes rūpniecībā strādājošo īpatsvars sastādīja 16,1%, kas ir otrā lielākā nozare pēc nodarbināto skaita.
[17.gr. 72.- 73.lpp]
Pamatojoties uz iepriekšminētās tēmas aktualitāti, kursa darba autore izvirza šādu mērķi- A/s ''Laima'' šokolādes tāfelīšu tirgus izpēti.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai kursa darbā tiek risināti šādi uzdevumi: veikt mārketinga mikroanalīzi un makroanalīzi, veikt uzņēmuma SVID analīzi, noteikt tirgzinības mērķus un stratēģijas, analizēt uzņēmuma tirgzinības programmu. Kursa darba izstrādei izmantotas statistiskās un ekonomiskās salīdzināšanas metodes.
Par kursa darba metodoloģisko pamatu kalpo I. Geipeles sniegtās atziņas, J. Beļčikova un V. Praudes publicētās atziņas grāmatā ''Mārketings'', kā arī laikraksta ''Dienas Bizness'' publicētā informācija.
Kursa darbā autore pētījusi ''Laimas'' šokolādes tāfelīšu tirgu. Tomēr pētījuma rezultātā netika ievērots patērētāju psiholoģiskais moments, reklāmas pasākumu efektivitātes moments un sabiedriskās domas atzinumi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1208235
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register