Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:845934
 
Evaluation:
Published: 23.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Attiecības, kas ir veidotas uz īstās tirdzniecības stratēģijas, būs ilgstošas un pilnveidosies, pretēji tām, kas balstītas uz izdevīgiem darījumiem.
Gudrs vadītājs, pirms iesaistīsies jebkādā stratēģiskā uzņēmējdarbības plānošanā, kārtīgi apskatīsies apkārt savā uzņēmumā un uz kolēģiem, jo vispirms ir jāpieņem vairāki lēmumi.
Ja uzņēmumam ir plānošanas kultūra, tajā pastāvēs ikgadējs analīzes, sintēzes, lēmumu pieņemšanas, īstenošanas, saskarsmes, kontroles un atbildes reakcijas cikls.

1.Stratēģiskās plānošanas būtība un nozīme

Stratēģiskā plānošana jebkurā tirdzniecības uzņēmumā, ir saistīta ar stratēģiju un stratēģisko menedžmentu, kas pēdējos gados kļuvuši ļoti populāri menedžmenta teorijā un praksē.
Vārds „stratēģija” radies no grieķu stratēgia, (stratos karaspēks ago vedu) un mūsdienās neapšaubāmi saglabājies kā militārs termins, taču kopš 20.gadsimta sešdesmitajiem gadiem tas ieguvis jaunu nozīmi pilnīgi citā jomā. Vārdu stratēģija sāka plaši lietot uzņēmuma menedžmentā, ar to saprotot vadības izvēlēto uzņēmuma darbības virzienu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register