Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870252
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  STARPTAUTISKĀS TIRDZNIECĪBAS TEORIJA    4
1.1.  Merkantīlisms    4
1.2.  Absolūtā un relatīvā priekšrocību teorija    4
1.3.  Valsts konkurences priekšrocību teorija    5
1.4.  Mēroga efekta teorija    5
1.5.  Galvenie ārējās tirdzniecības politikas veidi    5
2.  PASAULES TIRDZNIECĪBAS ORGANIZĀCIJA    7
2.1.  2012. gada gaidāmo notikumu kalendārs    8
3.  Latvijas ārējā tirdzniecība    9
3.1.  Galvenās eksporta un importa preces    10
3.2.  2011.gada dati    11
3.3.  Prognozes    12
4.  Eiropas Savienība    15
5.  ASV    17
6.  Ķīna    18
7.  Krīzes ietekme    20
  Secinājumi    21
  Literatūras Saraksts    22
Extract

Secinājumi
Pamatojoties uz kursa darbā apkopoto informāciju var secināt, ka : 1)PTO ir organizācija, kas veido pasaules tirdzniecības sistēmas tiesisko un institucionālo pamatu, nosakot galvenās valstu iekšējās tirdzniecības likumu un noteikumu prasības, kā arī risina starpvalstu tirdzniecības attiecības.
2) Eksports un imports ir galvenie instrumenti kas stimulē ekonomiku
3) Mūsdienās lielu lomu tirdzniecībā ieņem sociālistiskā Ķīna ar savu lētu darbaspēku
4)Arvien lielāka nozīme pieaug jaunattīstības valstīm – Brazīlijai un Indijai, kuras ir izmantojušas priekšrocības, ko sniedz atvērti un savstārpēji saistīti globālie tirgi
5)Nafta un tās produkti ir galvenās importa preces Āzijas arābu valstīs (Irāna, Saūda Arābija,AAE)
6) Krīzes cēlonis bija mājokļu tirdzniecības spekulatīvie burbuļi, kas sāka plīst ASV 2006. gadā, un skāra visas pasaules turpmāko ekonomiku.
7) Krīzes ietekmē valstīm nācās samazināt izdevumus, kā arī palielināt nodokļus,kas veicināja pirktspējas samazināšanos, kā arī pārdošanas apjoma kritumu.
Izejot no šiem secinājumiem vien var minēt, ka starptautiskā tirdzniecība nav iespējama bez savstarpējas sadarbības veicinot katras valsts piekļuvi dažādiem resursiem. Lai nākotnē veicinātu augšup ejošu ekonomiku nepieciešams modernizēt tirdzniecības politiku, izvērtējot demogrāfiskas un ģeogrāfiskas pazīmes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register