Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:876083
 
Evaluation:
Published: 05.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Anotation    5
  Ievads    6
1.  Multinacionālo uzņēmumu, starpkultūru aspektu un vadības stilu teorētiskā analīze    8
1.1.  Multinacionāls uzņēmums, definīcija un raksturojums    8
1.1.1.  Multinacionālo uzņēmumu vēsture    8
1.1.2.  Multinacionāla uzņēmuma definīcija    9
1.1.3.  Iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas kļūt multinacionāli    10
1.1.4.  Veidi kā var kļūt par multinationālu uzņēmumu    11
1.2.  Starpkultūru aspekti    11
1.2.1.  Nacionālā kultūra    12
1.2.2.  Edward T.Hall starpkultūru dimensijas    13
1.2.3.  Geert Hofstede starpkultūru dimensijas    15
1.2.4.  GLOBE starpkultūru aspekti    18
1.3.  Vadīšanas stili    21
1.3.1.  Autokrātiskais vadīšanas stils    21
1.3.2.  Demokrātiskais vadīšanas stils    22
1.3.3.  Liberālais vadīšanas stils    22
1.3.4.  Harizmātiskais vadīšanas stils    23
1.3.5.  Komandas darba vadīšanas stils    23
1.3.6.  Līdzdalības vadības stils    23
1.3.7.  Humānais vadīšanas stils    23
1.3.8.  Autonomais vadīšanas stils    24
1.3.9.  Pašaizsardzības vadīšanas stils    24
2.  Japānas valsts analīze    25
2.1.  Japānas vēsture    25
2.2.  Japānas ģeogrāfiskais stāvoklis    26
2.3.  Demogrāfiskā situācija Japānā    27
2.4.  Ekonomiskā situācija līdz zemestrīcei 2011.gadā    27
2.5.  Ekonomiskā situācija pēc zemestrīces    30
2.6.  Japānas multinacionālie uzņēmumi    31
3.  Japānas multinacionālo uzņēmumu vadīšanas īpatnību noteikšana izmantojot starpkultūru aspektus    32
3.1.  Japānas raksturojums izmantojot starpkultūru aspektus    32
3.1.1.  Japānas raksturojums pēc Edward Hall dimensijām    32
3.1.2.  Japānas raksturojums pēc Geert Hofstede dimensijām    32
3.1.3.  Japānas raksturojums pēc GLOBE dimensijām    33
3.2.  Vadīšanas stils balstoties uz starpkultūru aspektiem    33
3.3.  Iespējamās problēmas un to risinājumi    34
  Secinājumi    36
  Izmantotā literatūra    37
  PIELIKUMI    39
Extract

Lai varētu runāt par multinacionālo uzņēmumu īpatnībām, sākotnēji ir jānosaka tā definīcija. Autore aplūkos trīs atrastās definīcijas, tās salīdzinās, izvērtēs un izvēlēsies piemērotāko šī darba izstrādāšanai.
John B.Cullen piedāvā šādu definīciju - multinacionāls uzņēmums ir jebkurš uzņēmums, kurš veic biznesa funkcijas ārpus savas valsts robežām.1 Autore piebilst, ka šī definīcija nav pilnīga. Ja izmanto šo definīciju, tad var sajaukt ar starptautisku uzņēmumu, kurš nodarbojas importu un eksportu, kas ir biznesa funkcijas.
Britu ekonomists John H.Dunning sniedz šādu definējumu - multinacionāls uzņēmums ir uzņēmums, kas nodarbojas ar ārvalstu tiešajām investīcijām un, kuram pieder un tas kontrolē struktūrvienības darbības vairāk kā vienā valstī.2 Šī definīcija ir jau pilnīgāka un sniedz lielāku saprašanu par to, kas ir multinacionāls uzņēmums un kā tādu atpazīt.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1323287
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register