Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:881318
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Apmierinātība ietekmē arī nākamo patērētāja uzvedību. Apmierinātības gadījumā viņš acīmredzot:
• atkārtos pirkumus;
• pastāstīs citiem potenciālajiem patērētājiem par gūto gandarījumu no pirkuma un vajadzības apmierināšanu.
Dažreiz labākā reklāma produktam ir tieši pircējs, kurš to lieto. Līdz ar to nepareizi rīkojas tie pārdevēji, kuri vēlas vienkārši tikt vaļā no produkta, pierūna patērētāju iepirkties, sniedzot nepatiesu informāciju. Tādas rīcības rezultātā būs tikai zaudējumi.
Neapmierinātības gadījumā pircējs:
• mēģinās iegūt no apkārtējiem labvēlīgu informāciju, lai novērstu diskomfortu;
• mēģinās apmainīt neveiksmīgo produktu pret citu;
• mēģinās griezties pie juristiem, uz patērētāju asociāciju pēc konsultācijām par patērētāja tiesību aizsardzību.
Spriedze, diskomforts un neapmierinātība liek patērētajam meklēt iespēju atbrīvoties no tām un mārketinga speciālistam šajā ziņā jāpalīdz. Ja patērētājs cenšas novērst diskomfortu, nododot preci atpakaļ, tad nevajadzētu iebilst.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1231806
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register