Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920368
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kredītiestādes raksturojums, uzņēmējdarbība un finanses kredītiestādē    5
2.  Informātika un datu bāzu vadība kredītiestādē    11
3.  Lietvedība kredītiestāde    14
4.  Grāmatvedības politika un finanšu grāmatvedība kredītiestādē    18
5.  Kredītiestādes gada pārskats, tā galveno sastāvdaļu raksturojums, strukturālā un dinamiskā analīze    22
5.1.  AS „SEB Banka” bilances raksturojums un analīze    22
5.2.  AS „SEB Banka” naudas plūsmas analīze    27
5.3.  AS „SEB Banka” peļņas vai zaudējuma analīze    29
6.  Nodokļi un nodokļu politika kredītiestādē    32
7.  Finanšu pakalpojumi kredītiestādē un kredītiestādes darbības novērtēšana    36
7.1.  Finanšu pakalpojumi bankā    36
7.2.  Banku darbības rādītāji    39
8.  Apdrošināšanas pakalpojumi kredītiestādē    42
9.  Lietišķā saskarsme un komunikācija kredītiestādē    46
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Bibliogrāfisko norāžu sarakts    50
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses pārskatā izanalizēta AS „SEB Banka” darbība, akcentējot uzmanību darbības principiem un finanšu rezultātiem.
Darba gaitā radušies šādi secinājumi:
1) „SEB Banka” ieņem vadošās pozīcijas pensiju un uzkrājumu tirgū Latvijā, pārvaldot pensiju līmeņus gandrīz 380 tūkstošiem 2. un 3. pensiju līmeņa dalībnieku.
2) AS „SEB Banka” izmanto lielu datorprogrammu bāzi, kas ļauj darbiniekiem pielietot jaunākās informācijas tehnoloģijas darba vidē un atvieglo ikdienas darba pienākumu izpildi.
3) Kredītiestādē „SEB Banka” izveidota iekšējā lietvedības politika balstoties uz LR normatīvajiem aktiem, taču audita rezultātā tika konstatēti nelieli pārkāpumi iekšējo dokumentu izstrādāšanā un kārtošanā.
4) „SEB” grupā ir izveidota vienota grāmatvedības politika, kas ir jāievēro visiem meitas uzņēmumiem, tajā skaitā arī AS „SEB Banka”.
5) 2012. pārskata gadu „SEB Banka” AS noslēdza ar peļņu, taču tā bija krietni mazāka nekā 2011. gadā, jo samazinājās kredītu kvalitāte un banka veica uzkrājumus šaubīgajiem debitoriem.
6) 2012. gadā Bankai veiksmīgi izdevies piesaistīt jaunus klientus kā rezultātā par 21% palielinājās klientu noguldījumu apjoms.
7) „SEB Banka” ievēro un laicīgi apmaksā visus LR noteiktos nodokļus, tajā skaitā uzņēmuma ienākuma nodokli un samazina savu nodokļu slogu, aktīvi ziedojot un sponsorējot dažādu sabiedrisko pasākumu organizēšanai.
8) AS „SEB Banka” pašu kapitāls ir pietiekošs, lai nosegtu esošās saistības, taču pēdējā gada laikā tas samazinājās, tāpat arī banka kļuva mazāk likvīda.
9) AS „SEB Banka” nesniedz apdrošināšanas un līzinga pakalpojumus, ko nodrošina „SEB grupas” meitas uzņēmums AAS „SEB Dzīvības Apdrošināšana”, bet tie arī ir uzskatāmi par bankas produktiem.
10) Banka ietur stingru lietišķo etiķeti un prasības attiecību veidošanā gan ar klientiem, gan arī darbinieku vidū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register