-
Prakses atskaite SIA "Rimi Latvia"
Practice Reports20 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA Rimi Latvia raksturojums | 4 |
1.1. | SIA Rimi Latvia vēsture | 4 |
1.2. | SIA Rimi Latvia veikalu tīkli | 6 |
1.2.1. | Rimi lielveikali | 6 |
1.2.2. | Rimi hipermārketi | 6 |
1.2.3. | Supernetto | 6 |
1.3. | SIA Rimi Latvia misija | 7 |
1.3.1. | Rimi Latvia zīmolu vērtības | 7 |
2. | SIA Rimi Latvia struktūra | 9 |
2.1. | Privātās preču zīmes departaments | 10 |
2.2. | Privātās preču zīmes | 12 |
2.2.1. | Selection by Rimi | 13 |
2.2.2. | Rimi produkti | 13 |
2.2.3. | Rimi Basic | 13 |
2.2.4. | Citu zīmolu preces jeb Fancy Brand | 13 |
3. | Mārketinga departaments | 14 |
3.1. | Mārketinga aktivitāšu plānošana | 14 |
3.1.1. | Reklāmas darba organizācija | 16 |
3.1.2. | Iekšējie mākslinieki | 18 |
3.2. | Sabiedriskās attiecības | 18 |
3.2.1. | Rimi Gardēži | 18 |
3.2.2. | Rimi Bērnu maratons | 19 |
3.2.3. | Sociālie tīkli | 20 |
3.2.4. | Sponsorēšana | 21 |
3.3. | Tiešā pārdošana | 22 |
3.4. | Veicināšana | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• SIA RIMI LATVIA ir vadošais mazumtirgotājs Latvijā, ar vairāk kā 110 veikaliem visā Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir ļoti sīva konkurence.
• Uzņēmumam ir ļoti laba reputācija ko pierāda augstās vietas reputāciju topos, kā arī Rimi ir viens no mīlētākajiem zīmoliem Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir Zviedrijas mazumtirgotāja ICA AB meitas uzņēmums. Rimi ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā ar vairāk kā 5000 darbiniekiem.
• Uzņēmumam ir ļoti svarīga mārketinga nodaļa, jo tā ļoti palīdz gan palielināt pārdošanas apjomus, gan uzturēt Rimi vārdu Latvijā.
• Mārketinga nodaļa ir izveidojusi 5 kampaņu veidus. Katrai kampaņai ir savs mērķis.
• Mārketinga nodaļas plānu izpilde ir ļoti rūpīgi organizēta, plānota un tiek kontrolēta.
• Rimi mārketinga nodaļa darbojas divos virzienos ATL un BTL jeb iekšējais un ārējais.
• Pārdošanas veicināšanai un tiešajai pārdošanai ir izstrādāti ļoti rūpīgas kampaņas un metodes, akcijas un reklāmas, kas garantē pārdošanas apjomu palielināšanos.
• Sabiedriskās attiecības nodrošina Rimi zīmola vērtību un uzņēmuma misijas izpildi.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā, darba organizēšanas principus, reklāmas materiālu veidus. Esmu apguvusi mazumtirdzniecības principus un mārketinga pamatus, kas palīdz darbam mazumtirdzniecībā. Esmu ieguvusi daudz noderīgu iemaņu, ko varēšu izmantot turpmākajā profesionālajā darbībā.
…
1. SIA Rimi Latvia raksturojums (vēsture, veikalu tīkli) SIA Rimi Latvia misija, vērtības 2. SIA Rimi Latvia struktūra 2.1. Privātās preču zīmes departaments 3. Mārketinga departaments 3.1. Mārketinga aktivitāšu plānošana 3.2. Sabiedriskās attiecības (Bērnu maratons, Gardēži, soc. tīkli, sponsorēšana) 3.3. Tiešā pārdošana 3.4. Veicināšana Secinājumi un priekšlikumi
Pielikuma nav.
- Prakses atskaite SIA
- Prakses atskaite SIA "Niva XXI"
-
Prakses atskaite SIA "Rimi Latvia"
Practice Reports20 Marketing, Advertising, Business, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university87
-
Rimi prakses atskaite
Practice Reports for university9
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university52
-
Mārketinga prakses atskaite
Practice Reports for university28
-
Prakses pārskats auditorfirmā "Deloitte Latvia"
Practice Reports for university46