Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:926282
 
Evaluation:
Published: 08.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA Rimi Latvia raksturojums    4
1.1.  SIA Rimi Latvia vēsture    4
1.2.  SIA Rimi Latvia veikalu tīkli    6
1.2.1.  Rimi lielveikali    6
1.2.2.  Rimi hipermārketi    6
1.2.3.  Supernetto    6
1.3.  SIA Rimi Latvia misija    7
1.3.1.  Rimi Latvia zīmolu vērtības    7
2.  SIA Rimi Latvia struktūra    9
2.1.  Privātās preču zīmes departaments    10
2.2.  Privātās preču zīmes    12
2.2.1.  Selection by Rimi    13
2.2.2.  Rimi produkti    13
2.2.3.  Rimi Basic    13
2.2.4.  Citu zīmolu preces jeb Fancy Brand    13
3.  Mārketinga departaments    14
3.1.  Mārketinga aktivitāšu plānošana    14
3.1.1.  Reklāmas darba organizācija    16
3.1.2.  Iekšējie mākslinieki    18
3.2.  Sabiedriskās attiecības    18
3.2.1.  Rimi Gardēži    18
3.2.2.  Rimi Bērnu maratons    19
3.2.3.  Sociālie tīkli    20
3.2.4.  Sponsorēšana    21
3.3.  Tiešā pārdošana    22
3.4.  Veicināšana    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• SIA RIMI LATVIA ir vadošais mazumtirgotājs Latvijā, ar vairāk kā 110 veikaliem visā Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir ļoti sīva konkurence.
• Uzņēmumam ir ļoti laba reputācija ko pierāda augstās vietas reputāciju topos, kā arī Rimi ir viens no mīlētākajiem zīmoliem Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir Zviedrijas mazumtirgotāja ICA AB meitas uzņēmums. Rimi ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā ar vairāk kā 5000 darbiniekiem.
• Uzņēmumam ir ļoti svarīga mārketinga nodaļa, jo tā ļoti palīdz gan palielināt pārdošanas apjomus, gan uzturēt Rimi vārdu Latvijā.
• Mārketinga nodaļa ir izveidojusi 5 kampaņu veidus. Katrai kampaņai ir savs mērķis.
• Mārketinga nodaļas plānu izpilde ir ļoti rūpīgi organizēta, plānota un tiek kontrolēta.
• Rimi mārketinga nodaļa darbojas divos virzienos ATL un BTL jeb iekšējais un ārējais.
• Pārdošanas veicināšanai un tiešajai pārdošanai ir izstrādāti ļoti rūpīgas kampaņas un metodes, akcijas un reklāmas, kas garantē pārdošanas apjomu palielināšanos.
• Sabiedriskās attiecības nodrošina Rimi zīmola vērtību un uzņēmuma misijas izpildi.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā, darba organizēšanas principus, reklāmas materiālu veidus. Esmu apguvusi mazumtirdzniecības principus un mārketinga pamatus, kas palīdz darbam mazumtirdzniecībā. Esmu ieguvusi daudz noderīgu iemaņu, ko varēšu izmantot turpmākajā profesionālajā darbībā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1351480
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register