Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:938929
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ    5
1.  MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ    5
1.1.  Mārketinga nozīme konkurences apstakļos    5
1.2.  Mārketinga īpatnības banku sektorā    6
1.3.  Mārketinga MIX principu pielietojums    7
1.4.  Latvijas banku konkurences vide    9
1.5.  Komunikāciju veidi banku sektorā    11
1.6.  Mārketinga stratēģiju veidi    16
2.  NOGULDĪJUMI, KĀ SVARĪGS FINANŠU INSTRUMENTS BANKU DARBĪBĀ    20
2.1.  Noguldījumu veidi    20
2.2.  Noguldītāju raksturojums Latvijā    25
2.3.  Noguldījumi bankās    26
2.4.  Noguldījumu garantijas    29
3.  MĀRKETINGA AKTIVITĀŠU PIELIETOŠANA NOGULDĪJUMU PIESAISTĒ LATVIJAS KOMERCBANKĀS    33
3.1.  Noguldījumi Swedbankā    33
3.2.  Latvijas Krājbanka    35
3.3.  Nordea banka    38
3.4.  Banku salīdzinājums    39
3.5.  Noguldījumu piesaiste izmantojot banku mājas lapas    41
  Secinājumi    44
  Priekšlikumi    45
  Bibliografisko norāžu saraksts    46
Extract

Mārketings ir nozīmīga jebkura uzņēmuma pastāvēšanas un attīstības sastāvdaļa. Mārketinga jēdziens parādījās XIX-XX gs. mijā un tā formulējums ir mainījies. Jēdziens „mārketings” apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Termins cēlies no vārda „tirgus” (angļu val. Market – „tirgus”), ar to saprotot vietu, kur satiekas pārdevēji un pircēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtot darījumus, ka arī veikt preču un naudas maiņu. Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar tā konkurentiem.
Tiem, kuri nav saistīti ar mārketingu, šis jēdziens nereti rada negatīvas asociācijas, jo ir izplatīts uzskats, ka mārketinga mērķis ir par katru cenu pārdot cilvēkiem to, kas viņiem pat nav nepieciešams, kā arī krāpt cilvēkus. Tā nav taisnība, jo mārketinga sfēras darbiniekiem ir pienākums nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, kā arī citu speciālistu ziņā ir rūpēties par uzņēmumu pozitīvo bilanci un vienmerīgu ražošanas procesa norietu. Mārketinga speciālisti labi apzinās – klients otrreiz nepirks pakalpojumu vai preci no uzņēmuma, kas piedāvā nekvalitatīvu produkciju par nepieņemamu cenu, kā arī ja nav klientu, nav arī jēgas uzņēmuma darbībai.
Konkurence ir nežēlīga. Ja tirgū ir vieta pieciem uzņēmumiem, tajā noteikti būs seši konkurenti, kur katrs mēģinās palielināt savu tirgus daļu. Uzņēmumi, kuri ignorēs klienta vēlmes, cietīs neveiksmi, jo šādā situācijā noteicējs ir klients. Mārketinga speciālisti savu uzmanību velta klientiem, orientējot savu darbību uz to vēlmju un vajadzību piepildīšanu.
Pazīstamais „General Electric” vadītājs Džeks Velčs ir teicis „Uzņēmumi nevar garantēt darbu, to var tikai klienti”. Šobrīd, biznesa attīstībai nelabvēlīgas ekonomiskās situācijas apstākļos, kad pastāv sīva konkurence tirgū, vissvarīgākais un nozīmīgākais no uzņēmuma darbības garantiem ir veiksmīgs mārketings. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register