Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:956261
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 31 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Bērnu un pusaudžu psiholoģiskās attīstības raksturojums   
1.1.  Sākumskolas vecuma bērnu psiholoģiskais raksturojums   
1.2.  Pusaudžu perioda psiholoģiskais raksturojums   
1.3.  Jauniešu psiholoģiskais raksturijums vēlīnajā pubertātē   
2.  Trenera nozīme bērnu un pusaudžu dzīvē   
2.1.  Pedagoga personības ietekme uz audzēkņiem   
2.2.  Treneris un sportists saskarsmē   
2.3.  Pusaudžu motivācija   
3.  Pētījums un tā rezultātu analīze   
3.1.  Faktoru analīze, kas ietekmē audzēkņu attiecības un attieksmi pret trenri   
  Secinājumi   
  Izmantotās literatūras saraksts   
Extract

Secinājumi
1. Trenerim jāprot apvienot: intelektuālās un psiholoģiskās, audzinošās un komunikatīvās, tehniskās un taktiskās kvalitātes. Ņemot vērā mūsdienu sporta u.c. zinātņu straujo attīstību, trenerim nepārtraukti ir jāuzkrāj jaunas zināšanas un jāiesaistās mūžizglītības procesā.Trenerim ar savu vadīšanas stilu un paškontroli jābūt paraugam komandai un tās spēlētājiem. Ļoti svarīgi, lai pēc komunikācijām ar treneri, sportistam veidotos ne tikai pareiza uztvere par iemīļoto sporta veidu, bet arī par visiem dzīves aspektiem.
2. Treniņprocesu bērnu un jauniešu psiholoģiskā attīstība ietekmē būtiski, jo katrā vecumposmā tiem ir raksturīgas dažādas uzvedības un attieksmes normas. Bērni savu uzmanību pievērš sava “ES” pieradīšanai, izcelšanai apkārtējiem. Pusaudži ir izteikti konformisti, t.i., - - viegli pakļaujas grupas spiedienam. Tapēc savās interesēs, velmēs un vajadzībās pusaudzis vairumā gadijumu vairāk oriantēsies uz savas grupas vērtībām, nevis uz pieaugušā ieteiktajiem variantiem. Jaunieši spēj uztvert uzvedības noteikumus un akceptēt tos.
3. Apkopojot respondentu atbildes, secināts, ka personīgo spēju attīstība respondentu vidū ir visnozīmīgakais faktors, kādēļ nodarboties ar noteiktu sporta veidu. Otrs iemesls ir savas fiziskās formas uzturēšana, trešais svarīgakais faktors ir savu spēju pierādīšana sev, un šie trīs iemesli ir arī savstarpēji saistīti un liecina, ka respondenti nodarbojas ar sportu savu interešu pēc.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1368945
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register