Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sociālā darbinieka palīdzība ģimenēm, kurās ir bērns ar garīgās attīstības traucējumiem

     

    Research Papers19 Social Work

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:964768
 
Evaluation:
Published: 08.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Garīgās attīstības traucējumi    6
1.1.  Vēsturiskais aspekts    6
1.2.  Garīgās attīstības traucējumu raksturojums, tā būtības izpratne    7
2.  Ģimene un tās funkcijas    10
3.  Vecāku loma ģimenē    12
3.1.  Bērns ar garīgās attīstības traucējumiem ģimenē- krīze vecāku attiecībās    13
3.2.  Problēmas, kas skar ģimeni pēc “krīzes perioda”    15
3.3.  Brāļu un māsu savstarpējās attiecības ģimenē – situāciju veidošanās attiecībās ar bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem    16
3.4.  Sievietes – mātes psiholoģiskais stāvoklis ‘’krīzes situācijā’’    17
4.  Sociālā darbinieka loma bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem rehabilitācijā: problēmas un risinājumi    19
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Secinājumi
1. Izzinot garīgās attīstības traucējumu cēloņus un apzinot katra indivīda esošo stāvokli un traucējuma pakāpi, ir nepieciešams veikt korekcijas darbs, kas iespēju robežās nodrošinātu indivīda attīstības iespējas un integrāciju sabiedrībā.
2. Ģimenē, kurā ir bērns ar garīgās attīstības traucējumiem, visi jautājumi, kas cieši saistīti ar cilvēka dzīves cikla maiņu un svarīgākajiem dzīves mērķiem un uzdevumiem, izsauc papildus problēmas. Liela loma šeit ir vecāku attieksmei pret bērnu pašu, bet tā, savukārt, veidojas caur sabiedrības attieksmi pret slimo bērnu.
3. Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem vecākiem daudz ilgāk, nekā pārējiem vecākiem, jāmācās dzīvot situācijā, kurā visa kā trūkst – padoma, atbalsta, atslodzes, informācijas, brīvā laika, laika sev, mieram, miegam, sapratnes, novērtējuma, draugu, satikšanos, pārmaiņu, nākotnes plānu, sapņu, izvēles, iespēju, profesionālas karjeras varbūtības, cerību.
4. Ģimenes vajadzības specifiski izsaka ģimenes un tās atsevišķo locekļu saistību ar objektīvo īstenību, viņu iekļaušanos cilvēces kultūrā. Ģimenes vajadzības var būt garīgas, materiālas, sociālas. Lai noritētu veiksmīga klienta un sociālā darbinieka sadarbība, ir nepieciešams izzināt ģimenes psiholoģisko mikroklimatu, savstarpējās attiecības, vērtību orientāciju, ģimenes locekļu kultūru, attieksmi pret darbu, iespējas un vajadzības.
5. Ir ļoti svarīgi informēt, atbalstīt, uzklausīt un akceptēt tās jūtas, kas rodas ģimenē esošajiem brāļiem vai māsām. Izrunājot un analizējot situācijas, bērnam vieglāk būs uztvert savu vecāku problēmas un vieglāk mīlēt savu slimo brālīti vai māsiņu.
6. Ģimenei, bet jo īpaši mātei, kas audzina bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem, ir nepieciešams savlaicīgi sniegt palīdzību un saņemt psiholoģisku un informatīvu atbalstu no attiecīgajiem speciālistiem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1344089
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register