Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:969171
 
Evaluation:
Published: 09.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Piemērs, kurā izpaužas patērētāja preferences, varētu būt šāds:
Patērētājs dodas uz preču tirgu un vēlas iegādāties mobilo telefonu. Viņa izvēli mobilā telefona iegādē nosaka dažādi faktori, kas ir viņa personīgās preferences. Pirmais, kas nosaka viņa izvēli ir telefona ražotājfirma. Jo ir cilvēki, kuri neatdzīst jebkuru telefona ražotājfirmu, un ir apmierināti tikai ar noteiktu un sev patīkamu. Pēc tam viņa izvēli nosaka kāda tipa telefonu viņš vēlas (atbīdāmu, klasisku, pagriežamu vai atveramu). Pie šīs kategorijas var pieskaitīt arī vai patērētājs vēlas mobilo tālruni ar vai bez skārienekrāna. Kā arī ja ir izvēle, tad patērētājs arī izvēlas sev tīkamāku telefona krāsu, jo dīvaini izskatītos, piemēram, biznesmenis ar telefonu rozā krāsā.
Tālākās preferences atkarīgas no mobilā telefona funkcijām un tam, kas viņā ir iekšā. Kāda ir atmiņa, kādus formātus atbalsta, cik ilgs ir baterijas darbošanās laiks, kādi ir īsziņu parametri, fotokameras parametri, kāda ir piekļuve internetam un citas patērētājam svarīgas īpašības un funkcijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1241052
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register