Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973200
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Reklāmas politikas jēdziens    4
1.1.  Reklāmas būtība, tās nepieciešamība uzņēmējdarbībā    4
1.2.  Reklāmas likumdošanas un ētikas galvenie aspekti    6
2.  Reklāmas veidošana uzņēmumā    9
2.1.  Reklāmas mērķu noteikšana    9
2.2.  Reklāmas stratēģijas un taktika uzņēmumā    11
3.  Latvijas uzņēmumu pieredzes vērtējums reklāmas politikas veidošanā    14
3.1.  Vispārēja situācijas analīze, Latvijas salīdzinājums ar Rietumu tirgu    14
3.2.  Latvijas uzņēmumu darbības reklāmas politikas aktivitātēs    18
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus (sākot ar higiēnas precēm un beidzot ar bankām), bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Reklāmas nozare, kurai Latvijā ir jau vairāk kā 10 gadu vēsture, šobrīd attīstās stabiliem soļiem, aģentūru apgrozījumi aug vienā līmenī ar reklāmas tirgus apgrozījumu - ap 20 % gadā. Tomēr ap vienu no reklāmas galvenajiem elementiem - mārketingu šodien vēl arvien ir neizpratnes aura. Uzņēmumi neizmanto mārketinga instrumentus sabalansēti un sistemātiski, bet gan pieķeras vienai iespējai, kas dod visredzamāko rezultātu.
Autore par kursa darba tēmu ir izvēlējusies „Uzņēmuma reklāmas politika”. Izvēlētā temata aktualitāti nosaka vairāki faktori:
1)Latvijas uzņēmēji pārāk maz iegulda mārketinga un reklāmas attīstībā: aptuveni 5% no kopējā budžeta. Pasaules prakse liecina, ka reklāmai, no kuras var gaidīt arī attiecīgu atdevi, nepieciešami vismaz 10 procenti no gada budžeta;
2)Šobrīd Latvijas uzņēmumi ir ieciklējušies uz veicināšanas akcijām, nevis ilgtermiņa investīcijām, veidojot produktu brend. Uzņēmēji dzenas pēc ceturkšņa rezultātiem, radot dārgas īslaicīgas akcijas, pieradinot klientu pirkt tikai to produktu, kuram tobrīd ir atlaide vai loterija;
3)Reklāmas jomā pieredzējušākās Rietumu valstīs uzņēmumi darbojas pēc uzturēšanas stratēģijas (Milky strategy), divus gadus aktīvi ieguldot līdzekļus brenda veidošanā, un tad, kad tas ir tiešām nostiprināts, tad veic produkta uzturēšanu, rīkojot dažādas akcijas, taču pēc gada vai diviem atkal jāatgriežas pie brendinga, jo tikmēr tirgus atkal ir piesātinājies ar jauniem dalībniekiem un produktiem…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register