Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:542063
 
Evaluation:
Published: 14.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmuma vadībai nav nepieciešams liels daudzums informācijas, taču informācijai jābūt kvalitatīvai.
Zināšanas un informācija ir mūsdienās tik izplatīti vārdi, ka ikdienā tos lietojam, pat nepadomājot, kāda dziļa jēga tajos slēpjas.
Ar izpēti var saprast darbības un procesus pielietojamās jeb praktiskās zinātnes jomā, kas vajadzīgi, lai radītu jaunus patēriņa produktus. Ar izpēti saprot procesus un darbības arī akadēmisko pētījumu jomā. Jēdzienu "izpēte" lieto, lai aprakstītu un izskaidrotu darbības, kuras nepieciešamas, lai veiktu mārketinga izpēti. Tas nozīmē, ka izpētes mērķi un izpētes objekti var būt ļoti atšķirīgi: sākot no Šekspīra daiļrades analīzes un beidzot ar pētījumiem atomfizikas jomā.
Akadēmiskie zinātnieki un vadības konsultanti bieži vien strādā plecu pie pleca, lai izpētītu un uzlabotu uzņēmuma darbības metodes, padarītu tās efektīvākas un uzņēmumu - konkurētspējīgāku.
Zinātnieks un pētījumu metodikas attīstītājs Pols Līdijs {Paul D. Leedy) šādi ir formulējis izpēti:
"Izpēte ir mēģinājums aprakstīt realitāti, bet tā nav realitāte pati par sevi. Izpēte ir sistemātisks datu vākšanas un analīzes process, lai labāk izprastu pētāmo fenomenu."…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register