Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:959621
 
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Informācija par 1188 uzziņu dienestu    3
  Reklāma internetā un TV    5
  Reklamēšanas instrumenti    5
  1188 „vecā” reklāmas klipa analīze    6
  „Jauno” reklāmas klipu analīze. Reklāmas piesaistīšanas veidi    7
  Reklāmas izpildes ietvars    9
  Avoti un runātāji    11
  Vēstījuma struktūra    12
  Komunikācija    13
  Trokšņi komunikācijā    14
  Ierosinājumi    15
  Nobeigums    17
  Izmantotā literatūra    18
  Pielikums    19
Extract

Ievads.

Mūsu darba nosaukums ir „1188 dienesta reklamēšanas instrumentu analīze”. Izvēlējāmies analizēt un apskatīt tieši šīs kompānijas jaunākās reklāmas, jo tās piesaistīja ar savu neparasto interpretāciju un stilu, proti „melnā” humora izmantošanu. Tuvāk iepazīstoties ar šīm reklāmām, konstatējām, ka tās atšķiras no iepriekšējām ar vēstījumu, kāds tiek nodots sabiedrībai par 1188 uzziņu dienestu.
Darba mērķis – veikt analīzi par šo reklāmu stiprajām un vājajām pusēm, to ietekmi uz mērķauditoriju. Izpētīt kā šīs reklāmas sasaucas ar uzņēmuma kopējo tēlu. Sniegt ieteikumus jau esošo reklāmas klipu uzlabošanai un turpmākai reklāmas kampaņu veidošanai.
Lai sasniegtu vēlamos rezultātus, esam izvirzījušus konkrētus uzdevumus:
• Izanalizēt kādi reklāmas piesaistīšanas veidi izmantoti 1188 uzziņu dienesta reklāmās (humors, bailes, mūzika, emocijas u.t.t.);
• Vēstījuma stratēģiju izpēte (Emocijas izraisošā stratēģija);
• Vēstījuma struktūras analīze;
• Vizuālo un verbālo tēlu analīze;
• Noteikt un izpētīt reklāmas izpildes ietvaru („Gabals iz dzīves”);
• Iekšējās un ārējās komunikācijas izpēte;
• Iespējamo reklāmas trokšņu noteikšana;
• Sabiedrības viedokļu izpēte par šīm reklāmām;
• Ieteikumi un uzlabojumi 1188 reklāmas klipiem.
Projekta ietvaros izmantojām šādas metodes:
• Primārās – informācijas vākšana un apkopošana (t.s. reklāmas klipu izvēle); aptaujas anketu izveidošana, iegūtās informācijas apkopošana, diagrammu un tabulu izveide.
• Sekundārās: 1188 uzziņu dienesta reklāmas klipu komentāru analīze, sarakste ar 1188 web dizaina vadītāju, darbinieku sniegtais vērtējums par 1188 reklāmas klipiem un operatora darbu un informācijas avotu apkopojums.
Projekta kopsavilkumā sniedzam savu vērtējumu, rīcības plānu un aktivitātes kā uzlabot 1188 uzziņu dienesta reklāmas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register