Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:834068
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Katram uzņēmumam ļoti svarīgi ir izpētīt vidi, kurā tas darbojas, izanalizēt to un plānot savu darbību.
Šī kursa darba mērķis ir veikt sporta kluba ‘’Atēna’’ mārketinga vides un stratēģijas un darbības plānošanu. Pagaidām Latvijā nav pārāk daudz profesionālu sporta klubu. Arī Aizkraukles novadā tādi ir tikai divi, tāpēc iespējams šai nozarei nav pievērsta pietiekoša nozīme, ir ļoti maz statistikas datu, kas apgrūtina veikt šo analīzi.
Darba galvenie uzdevumi ir;
veikt uzņēmuma mikrovides un makrovides;
veikt nozares analīzi, kurā darbojas uzņēmums;
izpētīt un izanalizēt konkurentus;
novērtēt tirgus ietilpību;
veikt SVID analīzi;
veikt segmentēšanu un mērķtirgus notiekšanu;
analizēt uzņēmuma “Atēna” ”Veiksmes atslēgu”;
analizēt pircēju rīcības modeli;
noteikt uzņēmuma “Atēna” misiju, mērķus un stratēģiju,
sastādīt uzņēmuma “Atēna” rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam.
Uzdevumu izpildei darbā izmantotas dažādas pētījumu metodes – Portera 5 spēku modelis, Bostonas Konsultantu grupas matrica, General Electric modelis, salīdzināšanas metodes un formulas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register